嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1868

醒目開學勳章


1#
發表於 05-8-14 01:36 |只看該作者

想問一問 我倨仔10個月唔飲水

可以煲乜比佢飲呢 我煲過栗米鬚水同雪梨水 重有米水同意米水 佢都唔係好飲 果汁同德露莎都唔飲 點好呢 有無乜野湯水可以煲比佢飲但係又可以帶得出街呢 因為而家個天氣都好熱


大宅

積分: 1695


2#
發表於 05-8-15 11:16 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

你個b有十個月,你有冇試


大宅

積分: 1501


3#
發表於 05-8-15 14:30 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

sisimama,
請問你比bb用嗰支飲管係平時飲汽水嗰啲, 還是用學習杯嗰支呀? 用飲管飲水係咪個個bb自己會識架? 駛唔駛特別要教佢架? 唔好意思, 太多問題tim~ thanks.


大宅

積分: 1695


4#
發表於 05-8-15 14:51 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

不是普通飲管,係專門放入奶樽用


男爵府

積分: 6788

好媽媽勳章


5#
發表於 05-8-15 16:07 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

我個女都係咩都唔飲,而家十一個月,我前一個月開始比支飲管佢飲,好似真係飲多左,所以你可以試一試


複式洋房

積分: 463


6#
發表於 05-8-15 16:14 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

我都想買支俾bb....但七個半月可以俾佢用嗎?! 同埋如果用黎飲奶.....點樣清洗呢? 可以烚嗎?

may123 寫道:
我個女都係咩都唔飲,而家十一個月,我前一個月開始比支飲管佢飲,好似真係飲多左,所以你可以試一試


男爵府

積分: 6788

好媽媽勳章


7#
發表於 05-8-15 16:32 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

你可以試一試佢的反應,我就係比佢飲水用
用完用熱水浸


大宅

積分: 1695


8#
發表於 05-8-15 23:06 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

飲管只對飲水有用,我試過飲奶就唔得,佢如果唔想飲,就算有飲管,佢一入口知道係奶,就唔肯飲,可能大少少好d,所以買一支試吓先.


別墅

積分: 972


9#
發表於 05-8-16 11:47 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

奶樽用的飲管&學習杯我都買了两隻,但最後佢鐘意用375支飲管,SIDE錢


珍珠宮

積分: 34931


10#
發表於 05-8-16 12:06 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

煲蔗+紅蘿蔔水啦.


別墅

積分: 972


11#
發表於 05-8-19 11:47 |只看該作者

Re: 想問一問 我倨仔10個月唔飲水

報告,我個仔現在懂得用飲管吹泡泡,所以一比支管佢,佢就係度吹泡,LEE個飲水工具又失敗,下次都唔知買嘜好

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo