夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 888


1#
發表於 11-5-13 10:23 |只看該作者
同男朋友傾過結婚後我駛唔駛出泥做野,佢話點都要:“公一份婆一份無咁辛苦”
唉...結婚前有父母包食包住包洗費,父母係公務員有長俸,有兩間居屋,生活還可以。
現在,拍拖了,外出消費男友6我4,貴少少護膚品都就住唔買,為左結婚每個月儲一半糧,想再進修都無錢,唯有打住份無意義的工作;
男友供緊間一房一廳的樓,得3xx尺,連結婚都佢6我4,仲話一年後換屋,兩年後生仔....

細個仲幻想嫁左人可以煮下飯仔揍下BB仔,E+知道結婚後,出面打老細工,返到屋企就要做阿四...

點解要結婚?為左結婚無錢進修做自已想做的工作、間屋細仲一半、消費用係應酬男友D朋友(對自已朋友就無多餘錢,自已圈子窄左)、自已搵錢for兩個人洗、仲要做埋清潔服待老公...

如果一直沉醉於戀愛多好,現實往往離不開錢...

點評

aslhk  間屋你有冇名先?冇就自己諗下  發表於 11-12-23 11:36
beaclem  咁我一定唔同呢個人拍拖同結婚, 比$重要服侍埋佢  發表於 11-5-14 17:26
vet  he is not your mr.right  發表於 11-5-14 01:22
seaheart88  點解係自己賺錢 for 2個人洗? 食拖鞋飯架? 咁就真係要即撇 , 男既無做野咩? 無付出咩?  發表於 11-5-13 23:01
gieselle.chen  "自已搵錢for兩個人洗" 咁點得呀, 你唔單止唔好結婚,仲要飛左佢  發表於 11-5-13 13:55
gieselle.chen  結左婚有份野做都還好呀傻女. 如果你唔做野, 就失去了 1. 經濟獨立 2. 自主權 3. 問老公拿錢要睇佢面色  4. BB出生後就成為正宗不折不扣的湊仔婆  發表於 11-5-13 13:54
ml628  做你老公真係慘.............  發表於 11-5-13 12:44


大宅

積分: 3440

畀面勳章


2#
發表於 11-5-13 10:28 |只看該作者
港女味濃...既然唔想付出..何必結婚呢...
結左婚..有頭家....頭家有你份..自然要承擔一半嫁啦..

點評

bongbongpatty  同意 咁現實..你吾夠愛佢woo...3思啦  發表於 11-5-17 01:13
黑白豬  同意  發表於 11-5-16 22:38
ndw  合情合理!  發表於 11-5-14 05:39


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-5-13 10:33 |只看該作者
咁你要揾個李嘉誠先得喎,公一份婆一份好平常架咋!

點評

MrsSingSing  可惜得一個徐子琪  發表於 11-5-13 23:09
janet  gk678,睇到你咁講,即時笑左!!hahahaha!!  發表於 11-5-13 14:19
gk678  咁搵大劉咪仲好, 老公都唔洗日日服侍, 有人 share.  發表於 11-5-13 12:25
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7412


4#
發表於 11-5-13 10:42 |只看該作者
覺得辛苦咪唔好結囉,最好拖都唔好拍,咁就一定唔駛同男友4、6分賬

               


公爵府

積分: 28591


5#
發表於 11-5-13 10:45 |只看該作者
.....
你同佢拍拖時唔知佢情況架?
我以前做女時同你差唔多, 屋企唔駛自己負擔.
但識左老公拍拖就知佢環境, 預左要付出...既然係結婚對象就無謂計邊個6邊個4,
建立一個新家庭一定要大家一齊付出, 香港大部分家部都係公一份婆一份架啦, 一D都唔可悲, 一齊進退之麻!!!至於你話進修, 我當初都好似你咁, 又係無錢進修拖左好多年, 但呢兩年手頭鬆D終於掟起心肝去讀, 有心唔怕遲, 好多事係順其自然, 時機到自然有機會!!!


大宅

積分: 1381


6#
發表於 11-5-13 10:58 |只看該作者
典型超自私港女結婚唔係家庭第一而係自已利益第一結咗婚都唔長久!!!請各位女仕提醒吓D傻人!!

點評

bongbongpatty  同意 咁現實..你吾夠愛佢woo...3思啦  發表於 11-5-17 01:15
jenniecatcat  yes! 有咁既心態既人千奇唔好同人有任何關係!!  發表於 11-5-13 11:31


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


7#
發表於 11-5-13 11:06 |只看該作者
港女即係港女

點評

bongbongpatty  agree!!  發表於 11-5-17 01:15
BBMMAMA  agree!!  發表於 11-5-13 23:33
Laipyerica  agree  發表於 11-5-13 14:55
風雨同路


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 11-5-13 11:09 |只看該作者
如果你生於幾十年前, 可能都可以結完婚唔駛做, 但係日日係屋企湊十個仔女咁囉. 但問題係, 宜家係2011年, 唔係個個都可以好似徐子淇咁嫁得咁好. 而且, 結左婚冇細路但又唔做野, 咁係屋企做乜呀? 好悶姐! 醒下啦, 唔好發埋d不切實際0既夢啦~

點評

KT0603  係呀! 我呀媽那年代,係攞外發返屋企做幫補家計,唔係唔使做.  發表於 11-5-13 15:53
.........................................


別墅

積分: 888


9#
發表於 11-5-13 11:19 |只看該作者
老公又唔駛好有錢,只因一直將儲ge錢用哂去結婚,無左1x萬去進修,我好唔開心...身邊的同學都可以再進修讀教院,但自已就為左愛情/將來家庭無左自已理想...結左婚開支仲大,要plan生仔同幫手交雜費,更加無可能進修/出去見識下唔同的工作。



點評

alik  你一心諗住做少奶奶,咁你讀咁多書有乜用?你男友有晒計劃,已經算好,仲想點?  發表於 11-5-15 15:32
seaheart88  結婚可以好平wor... 簽過紙 , 同2邊家人食餐飯亦可 , 無人規定要使十幾廿萬去攪show. 識諗條路可以好好行 , 係面子累死好多新人....人有我都要有...  發表於 11-5-13 23:04
jenniecatcat  仲要有自己理想又冇$就唔好結婚住, 仲後生的話咪讀完書, 揾多D$先結囉.  發表於 11-5-13 11:34


別墅

積分: 888


10#
發表於 11-5-13 11:27 |只看該作者
我都預左比bk mama鬧,"港女"我唔知點定義,起碼我無名牌無visa...
係單身時太幸福,自已搵錢可以比家用parents、同朋友gathering、進修做自已理想的工作、買自已喜歡的東西獎勵自已~

but now,一想到要準備成家立室就....以上的全部不可以有了....

點評

bongbongpatty  咁做晒自己想做既野先好諗結婚..but 我覺得你未真正找到愛既人...好好諗下啦..免得第時怨呀...  發表於 11-5-17 01:18
alik  你亞媽,何嘗唔係乜咗頭家,又要返工,又要照顧你?  發表於 11-5-15 15:33
Enoshma  下?除左多左個仔之外,我覺得結婚前後係無咩分別.  發表於 11-5-14 00:30
KT0603  將來香港男女比例係1:8,有得嫁就唔好呻啦!  發表於 11-5-13 15:55
Laipyerica  係囉, 咁你為咩而嫁呢??  發表於 11-5-13 14:56
coco1234hk  係囉..有人迫你嫁咩...飛左佢啦€  發表於 11-5-13 13:12
JJMumMum  咁你咪唔好結lor...  發表於 11-5-13 12:04


子爵府

積分: 10329


11#
發表於 11-5-13 11:38 |只看該作者
嘩!都係老豆呀媽寵壞左啦,以為錢係會在天掉落來,飯來張口,自己是住在堡壘,一心只等識到一個王子就一世無憂, 超'吾現實'.

其實個男仔幾好啦,又有計劃, 一步一步來, 由細屋搬大屋. 公一份婆一份,都叫自己有間屋仔, 呢d男仔腳踏實地,好好仔啦! 好過樓主呢d一心住大屋,養番狗,閒時shopping扮靚的心態的公主. 你吾要, 大把人搶住要你老公仔,你吾改你心態,到時喊都無謂.

點評

bongbongpatty  我都覺得個男仔唔錯  發表於 11-5-17 01:19
ZOEYCHAN128  我都覺得個男仔唔錯,有晒planning,點解仲耍咁呢?佢唔鍾意唔愛你,點會話同你結婚呀??其實你依家已經好幸福架啦!!  發表於 11-5-13 13:52


男爵府

積分: 7708


12#
發表於 11-5-13 11:45 |只看該作者
樓主,
我并不認同港女的說法,因為港女是眼角高,經濟獨立,不須人照顧自己也可好好生活。現時如果你看上海、北京女生選對象,必須有車、有樓、有現金才有得傾,相比港女,她們更現實。
我想說的是,可能你愛這個男人不夠深,所以你覺得不願意為他付出你的一切,真愛是不會這樣衡量的。我也覺得如果你有這個心態,可能是這個男人的條件不適合你,奉勸一句,如果你婚前已有怨言,應好好考慮你是否一生就這樣過,因為婚後現實的問題就更多,若有了小孩,你的人生升呢,但付出的更不可以計,因為兒女是債,不可能要求回報的。
若未ready, 不要為結婚而結婚,拍耐的拖也不錯。我發覺我做女時真的開心很多!

點評

bongbongpatty  同意!  發表於 11-5-17 01:19
ndw  同意!  發表於 11-5-14 06:15


伯爵府

積分: 19437


13#
發表於 11-5-13 11:52 |只看該作者
睇你嘅言論, 好明顯你個人係好幼稚令我唸起一條大懶虫. 以下幾點想你自己反省下:

1. 你要求別人為你付出時, 想問下你, 你又有什麼可以使人為你付出?? (即係你有乜本事, 條件等等)

2. 你講到咁慘你仲同佢一齊? 即時同佢劃清介線啦?

3. 我好相信好多女人都為將來頭家及結婚打算, 即使係咁, 都一樣可以有自己理想及生活態度 (即係唔=無晒自己, 唔=無錢讀書) 我自己為例, 要負責自己父母家用, 自己同老公生活要負責一部分開資仲有隻狗狗, 不過唔=唔可以再進修, 我自己供自己讀完一個DEGREE COURSE.

3. 你對你父母家庭有何付出過呢?

睇你都唔細起碼20幾啦....好多人一個女人仔養起兩頭家啦!

點評

ndw  你的例子使我敬佩!你的大懶蟲形容好似系十八年前的我。我的天父自有佢教女方法,而家我系一人揾錢養家。一家七口(其一有殘疾,要養同照顧一世)  發表於 11-5-14 06:45


大宅

積分: 1985


14#
發表於 11-5-13 11:53 |只看該作者
結婚係人生必經既事, 我諗好多人都一樣, 結婚時就要犧牲其他既野去儲錢 (包括我在內), 平時我每個月都買衫買飾物都成千幾2千蚊咁上下; 而家都要慳錢, 唔可以再每個月咁買; 我以前細個都好想嫁左唔使做, 大左先知呢個唔work, 因為d 男人見你無錢就會食左你; 女人應該有番既事業, 事業高與低都好, 你都有老公係後面支持你;

進修係好, 不過都要衡量番你要事業定愛情, 你選擇左就唔好後悔; 有d 人有事業咁又點?? 無伴侶既, 淨係得錢令到佢地去享受生活;

樓主, 選擇左就唔好後悔, 搵到個人可以長廂 斯守唔易架, 珍惜眼前人呀

點評

jenniecatcat  啱呀, 我都冇後悔細時冇努力讀書, 但識左E+個老公, 再來一次都係咁話, 事業可以遲起步, 但好老公唔係咁易遇上!  發表於 11-5-13 14:42


男爵府

積分: 6558


15#
發表於 11-5-13 12:03 |只看該作者
你自己問自己,點解你要結婚呢?
如果你唔結咪唔使煩囉


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-5-13 12:04 |只看該作者
我結左婚雖然唔係做,但都唔舒服得去邊
老公1個人搵錢好辛苦,我依家都搵緊兼職幫下屋企
可能我冇咩事業心啦,只係想有個開心既家~
每樣野都有得必有失

點評

rainlamrainlam  好同意你既講法  發表於 11-5-14 20:25


大宅

積分: 4397


17#
發表於 11-5-13 12:28 |只看該作者
我係friend之中最早結婚, 我反而覺得自己好幸福, 因為找到自己鍾意的人,同佢一齊生活. 你睇依家幾多女仔嫁唔出 我婚後都要負責家庭開支, 由以前唔入廚房到依家可以照顧到自己同老公, 我唔會覺得委屈反而係一齊為家付出, 自己有能力我不想成為別人包伏仲可以供養自己父母, 婚後太後生唔做野生活圈子會仲窄.
其實你ready做別人太太味呢?


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


18#
發表於 11-5-13 12:32 |只看該作者
其實樓主要諗清楚呢個係咪MR. RIGHT,個個人價值觀唔同,如果我囡話要搵個唔哂捱先結婚,我會認為無問題,最緊要知自己想點.
而且未結婚甘諗都可以,結婚後先呻就多餘D,同埋如果你男友有上進心都可能出人頭地,但係賴皮怪就小心小心啦.


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-5-13 12:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19582


20#
發表於 11-5-13 12:40 |只看該作者
小aiko 發表於 11-5-13 10:23
同男朋友傾過結婚後我駛唔駛出泥做野,佢話點都要:“公一份婆一份無咁辛苦”
唉...結婚前有父母包食包住包 ...

樓主, 我諗你搞錯左少少野.
你既問題唔係 "結左婚仲要做野", 而係 "不能獨立生活".
即係咁, 你唔結婚, 係咪成世同父母生活, 係父母既蔽蔭下過一世.
其實你有無諗過獨立?
自己搬出黎住, 自己照顧自己, 有病自己睇醫生, 有意外自己處理.
你做唔做到?

宜家, 有個男人出黎, 係想同你 "組織一個家庭".
咁唔止係獨立咁簡單, 而係大家都要付出; 就好似你父母咁, 你媽媽都係公務員, 係咪?
就算你媽媽係家庭煮婦, 以今時今日既生活指數, 已經唔可以行廿幾年前果套.
好明顯(多謝男女平等), 你要做FTM, 就要比廿年前既FTM 放棄更多.
你可以咩?

你既情況係好普通, 要怪, 就怪你生係香港呢個城市.
如果你生係某個不知名既鄉村, 咁你就可以唔做打工喇.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo