嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10232

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章


1#
發表於 11-5-18 15:02 |只看該作者
阿b 就快5個月, 用緊S嘴, 但係越飲越慢,唔知使唔使拮大d個嘴,
或是等6到個月換M嘴 ? 請問各位有無試過呢 ?


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 11-5-18 15:41 |只看該作者
我問過啦, s同m奶咀個"lone"係一樣大, 只係咬個位m size會大d咋
每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 3290

好媽媽勳章


3#
發表於 11-5-18 17:38 |只看該作者
想問下nuk 肥樽同瘦樽係咪都係用同一隻 steamer? 用法一樣?

點評

101122  你指用nuk 既streamer?
一樣的!不過肥樽就要拿走中間那個"圈圈格"  發表於 11-5-19 15:55
http://lb2f.lilypie.com/LShYp8.png


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-5-18 17:43 |只看該作者
有分咖
有大/細咀 配 大(十字)/中/細窿
我囡b未夠3個月時已經用緊細咀十字窿lu



大宅

積分: 3290

好媽媽勳章


5#
發表於 11-5-19 16:14 |只看該作者
回覆 swxo 的帖子

可以剩拎起d 圈圈既?
http://lb2f.lilypie.com/LShYp8.png

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo