自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8621


1#
發表於 11-5-16 23:24 |只看該作者
一日食幾多餐奶? 大約幾多OZ?
我BB好耐都冇加OZ, 因佢十成有8成都飲剩少少, 要隔一陣先飲....
宜家佢都轉左食3號奶粉, 但應該一日食幾多餐奶呢?
咁固體食物如粥粥, 係咪一日要有2次唔同口味既呢? (EG早上食牛肉粥, 下午食雞肉魚粥.........?)


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-5-16 23:32 |只看該作者
本帖最後由 LMCK 於 11-5-16 23:41 編輯

bb都1歲喇, 奶可以續步減少, 而家可以1日3餐奶, 早上瞓醒, 下午茶同瞓覺前, 再大d, 歲半左右啦, 下午茶可以唔飲奶, 改為食bb snack, 生果, 麵包等等.

至於幾多oz, 我就覺得照平時的份量可以喇, 我大仔果時每餐奶都8,9oz, 但細仔由bb到而家唔太like奶, 每餐4oz就夠.

而粥仔, 咁最好就每餐唔同款式啦, 我初時都係咁, 但整整下都懶左, 一次過煲兩餐, 之後又比我諗到, 煲兩餐粥的米, 放哂d材料入去, 例如 : 菠菜, 節瓜, 瘦肉(切件), d材料熟左之後攞起, 將菠菜及一部份的瘦肉攪碎, 跟住將節瓜同剩低的瘦肉又攪碎, 等d粥煲到差不多就分兩份, 一份加菠菜瘦肉, 一份加節瓜瘦肉, 咁就可以一次煲哂兩餐唔同味的粥仔喇.

點評

milktealai  smart!  發表於 11-5-16 23:48
,


禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-5-16 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73572

BK Milk勳章


4#
發表於 11-5-17 00:13 |只看該作者
我bb9個月都轉左2奶2爛飯/粥/粉...中間時間食下包/生果/餅...我bb依家啱啱11個月其實吾油利/吾濃味/無咩味既都可以食...吾一定食粥..一歲可以咩都試下...


水晶宮

積分: 73572

BK Milk勳章


5#
發表於 11-5-17 00:17 |只看該作者
其實bb重得ok..身體健康其實只要有食固體..食幾多餐奶bb仲咁細其實我就覺得無所謂...


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-5-17 01:16 |只看該作者
大仔1歲唔肯再食奶.細仔而家9個月,上個月已經食2餐奶,2餐粥加一餐小食.2餐粥基本都係食一樣既嘢,我係先煮好粥底,即係肉加甘筍/粟米/節瓜是但一樣,等啲粥夠甜,到食嗰陣有時間就再烚蛋,或者烚菜加落去.
食幾多無標準~個個唔同,唔鐘意食固體就無辦法之下比多啲奶佢飲,唔鐘意飲奶就盡量比多啲固體佢食.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo