自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 2


1#
發表於 05-8-21 15:37 |只看該作者

可以同我講道理>>ma?>

i


子爵府

積分: 14669


2#
發表於 05-8-21 15:49 |只看該作者

Re: 可以同我講道理>>ma?>

大你10年香港


大宅

積分: 4233


3#
發表於 05-8-21 16:25 |只看該作者

Re: 可以同我講道理>>ma?>

香港女仔是找長期飯票,公一份婆一份,生活不知紀咁悠遊,如果是我一定不會養仔,唔想養懶人.我寧可要一個愛自己多過自己愛人.其實你可試吓發展,唔一定去到談婚論嫁.對方了解先吓,愛情不是麻木,有時要理智想想未來.愛情不是飲水就可以飽,有時都要麵包.
自己棟高床板想清楚啦.
王菀之年度創作專輯《On Wings Of Time (CD+DVD) 》現已上市
請支持正版...請支持唱作女皇
(隻碟要煲架--不是放落個煲道煲...)
click入去試聽下..月亮說
飯婦人Blog


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 05-8-21 16:36 |只看該作者

Re: 可以同我講道理>>ma?>

大陸果個要不得, 女人最怕男人冇上進心, 仲要食軟飯添, 飛佢喇

至於你同事, 可以試下拍拖, 彼此了解下先, 如果覺得佢都幾好, 佢又愛你既, 咁咪得米咯, 女人最好搵一個佢愛你, 多過你愛佢既.....年紀大小小唔係問題, 成熟穩重, 仲有樓添, 諗諗佢啦~~~
但如果拍拖了解中途, 發覺都係唔岩心水, 咁咪分手咯....

http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


男爵府

積分: 8106


5#
發表於 05-8-21 16:42 |只看該作者

Re: 可以同我講道理>>ma?>

How old are you now? If you're still young, can wait for more choices. Do not get trouble in A or B, maybe you will have C or D to let you choose.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo