自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6732

BB防敏心得分享勳章


1#
發表於 11-3-20 00:13 |只看該作者
幾時先有吉罐加錢換奶粉啊?依架個個都吾知轉邊只奶粉好,如果系哩個時候有邊只做Promote,肯定好多人轉佢只奶粉


男爵府

積分: 8078


2#
發表於 11-3-20 00:34 |只看該作者
有都唔會去做, 費事益咗衰人將吉罐賣上大陸, 累c人.

點評

karkar39  agree  發表於 11-5-17 18:10


男爵府

積分: 6165


3#
發表於 11-3-20 14:34 |只看該作者
原帖由 yah008 於 11-3-20 00:13 發表
幾時先有吉罐加錢換奶粉啊?依架個個都吾知轉邊只奶粉好,如果系哩個時候有邊只做Promote,肯定好多人轉佢只奶粉
'
agree!!!


大宅

積分: 1280


4#
發表於 11-3-21 09:26 |只看該作者
原帖由 ching828 於 11-3-20 00:34 發表
有都唔會去做, 費事益咗衰人將吉罐賣上大陸, 累c人.


所以以家我掉吉罐之前都會整爛佢~

點評

karkar39  agree  發表於 11-5-17 18:10


子爵府

積分: 13839


5#
發表於 11-3-21 09:34 |只看該作者
yes. dont give them empty cans even u get 1 box free milk.

u can kill many bb.......as u dont know what they will do with the cans ma.


男爵府

積分: 8438


6#
發表於 11-3-21 12:10 |只看該作者
如果有吉罐加錢換奶粉Promote,一般都系萬寧同屈人氏果D做,應該信得過ga?!點解大家咁講呢?
原帖由 ching828 於 11-3-20 00:34 發表
有都唔會去做, 費事益咗衰人將吉罐賣上大陸, 累c人.


男爵府

積分: 8596

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-3-21 12:29 |只看該作者
原帖由 tls411 於 11-3-21 12:10 發表
如果有吉罐加錢換奶粉Promote,一般都系萬寧同屈人氏果D做,應該信得過ga?!點解大家咁講呢?


因為so far都好似無咁ge promotion!


禁止訪問

積分: 9249

醒目開學勳章


8#
發表於 11-3-21 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12502


9#
發表於 11-3-21 14:19 |只看該作者
原帖由 tls411 於 2011-3-21 12:10 發表
如果有吉罐加錢換奶粉Promote,一般都系萬寧同屈人氏果D做,應該信得過ga?!點解大家咁講呢?


no!【假設性】 因為如果有日d大陸人私底下同萬寧同屈人氏職員講我不如每罐我比20元給你,甘可能有機會會賣比大陸人好過放入貨倉,然後佢地又用呢d罐入假奶粉!

點評

ching070707  e點我都有念 所以個時我換 我都有整爛先攞去換  發表於 11-5-17 00:22
注意:本人所發佈的帖子大部份均為轉貼,如本人所發的貼子有任何問題及投訴,如本人所發的貼子有任何法律責任,本人恕不負責!


男爵府

積分: 6732

BB防敏心得分享勳章


10#
發表於 11-3-21 15:01 |只看該作者
good idea,整爛佢
原帖由 DaphneLmc 於 11-3-21 09:26 發表


所以以家我掉吉罐之前都會整爛佢~


大宅

積分: 2778

BK Milk勳章


11#
發表於 11-3-21 15:08 |只看該作者
萬寧之前做過惠氏/IQ 既PROMO, 都係用吉罐加錢換奶粉, 佢哋有哂數架喎

你慌佢哋奶粉商無諗過咩, 所以未見過藥房有...


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-3-21 15:26 |只看該作者
原帖由 angelakaman 於 11-3-21 15:08 發表
萬寧之前做過惠氏/IQ 既PROMO, 都係用吉罐加錢換奶粉, 佢哋有哂數架喎

你慌佢哋奶粉商無諗過咩, 所以未見過藥房有...
係la,其實都係奶粉商定期換新裝以便不法商人用佢地包裝做假奶粉先有呢d優惠換領姐,順便可以有更多新客戶試佢地奶粉姐


男爵府

積分: 6165


13#
發表於 11-3-21 20:43 |只看該作者
我係萬寧做過~~佢地真係有哂數架 ... 而且做呢d Promote奶粉公司一定會登廣告的 ... 所有罐都真係要還返比奶粉公司~~


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-3-22 01:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8438


15#
發表於 11-3-22 01:45 |只看該作者
系lor~呢D系奶粉商俾指定大集團做PROMO,雖然我無試過去換,但我知道萬寧同屈人氏一定唔會將D吉罐轉售俾不法商人,奶粉商回收換吉罐系一種宣傳手法,而且一定會登廣告,萬寧同屈人氏職員更加無可能系公司私底下咁做啦~唔怕拉咩!?就好似成日有既尿片吉袋換尿片試用裝咁,唔通回收吉袋俾不法商人咩?道理就咁簡單!大家理智D分析問題啦~!


大宅

積分: 2004


16#
發表於 11-3-22 11:59 |只看該作者
大家真是要理性咁細想一下.
1. 此一時, 彼一時. 當時萬x , Watsun時做promo嘅時候有無奶粉荒先?
2. 宜家D奶粉生產商好驚無人買佢隻奶粉, 所以要做promo 呀? D奶粉買唔去咩?
3.換片可以剪個袋上印花就得啦. 咁如果真係用空罐換奶粉, 踏匾個罐先換都得, 仲環保啦!
4. 真正為咗保護自己品牌的奶粉生產商會唔會係呢D時候用回收罐做promotion, 佢地都唔想自己牌子出現假奶粉ga !


大宅

積分: 3799


17#
發表於 11-3-22 12:19 |只看該作者
其實只要拮穿個罐先換購,咁咪可以安心d囉~

點評

sindyyip  yES, AGREE  發表於 11-5-18 13:53
karkar39  agree  發表於 11-5-17 18:11
ching070707  我就係咁..佢地有無話 要完整 有時 蓋我都無被,只係一個爛 鐵罐  發表於 11-5-17 00:25


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-3-22 23:32 |只看該作者
原帖由 mahmah 於 11-3-22 11:59 發表
大家真是要理性咁細想一下.
1. 此一時, 彼一時. 當時萬x , Watsun時做promo嘅時候有無奶粉荒先?
2. 宜家D奶粉生產商好驚無人買佢隻奶粉, 所以要做promo 呀? D奶粉買唔去咩?
3.換片可以剪個袋上印花就得啦. 咁如果真 ...
奶粉商唔一定為奶粉做promo先有換購,佢地定期換轉罐裝防不法份子假冒佢地製假奶粉,,但舊裝未清哂咪用優惠價換


伯爵府

積分: 16938


19#
發表於 11-3-23 00:48 |只看該作者
乜有過呢d優惠架咩?我從未遇過。我全部奶粉都係大公司買,唔會去藥房!因為我蛇"o瓜"


子爵府

積分: 10918

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-3-24 15:37 |只看該作者
之前萬寧做過呢d優惠2次架,買晒報紙,1次係惠氏,只要拿其他牌子2號以上既空罐加$19.9可以換惠氏2號400,而另1次係美國雅培,只要拿其他牌子2號以上既空罐加$9.9可以換美國雅培2號400g我換左2罐,超級抵呀!我都想快d做呢個優惠,因我儲左好多奶粉罐係家。

點評

DaphneLmc  冇見過呢d優惠t.t  發表於 11-5-20 15:21
我有2個寶貝女,大女任何牌子既奶粉都飲,細女飲雅培3號,有1仔1女八哥狗。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo