自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 756


1#
發表於 05-8-20 19:14 |只看該作者

仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

仔仔已經發燒燒了兩日喇, 晚上及半夜特別勁, 之前都試過, 但第一次個身體出現紅色一達達 ????

Please Help !? :-( :-( :-(


大宅

積分: 3958


2#
發表於 05-8-20 19:19 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

係咪玫瑰疹?? 有時食退燒藥會架,問下Doctor la~


別墅

積分: 756


3#
發表於 05-8-20 19:22 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

玫瑰疹以前出過喇 ! 我都唔知係咪, 個仔話好痕呀 !?


伯爵府

積分: 18456


4#
發表於 05-8-20 19:25 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

係唔係"風癩" 呀, 睇下醫生好喎, 千祈唔好吹風

世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


大宅

積分: 4311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 05-8-20 19:25 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

我個仔都試過, 之後我去第二個醫生度睇, 話我個仔係藥物敏感, 佢叫我攞返之前個醫生d藥比佢睇, 佢話係對隻抗生素敏感, 我個仔又係因為發燒所以睇的, 妳不如攞埋d藥去睇其他醫生, 因為嚴重起上來驚對呼吸有影響


男爵府

積分: 7539


6#
發表於 05-8-20 19:26 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

一達達???係咪風'懶'(唔知咁寫)??係咪好痕架???腫腫地咁??
Matthew_媽咪 寫道:
仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

仔仔已經發燒燒了兩日喇, 晚上及半夜特別勁, 之前都試過, 但第一次個身體出現紅色一達達 ????

Please Help !? :-( :-( :-(


別墅

積分: 756


7#
發表於 05-8-20 20:05 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

需要依家去睇 "急症" 嗎 ? 定係可以明天早上睇呀, 因為依家出面好大風大雨 , 我怕仔仔吹風 ???


別墅

積分: 756


8#
發表於 05-8-20 20:17 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

ivanbb,

thanks ! 我上網 check 過仔仔食 d 藥, 之係咳藥, 發燒藥, 止痛藥, 我個工人話因為發燒太熱, 所以會甘, 好似散熱甘喎, 佢話印尼好多人都會, 唔知真唔真 ??


別墅

積分: 756


9#
發表於 05-8-20 20:19 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

tsuitung, 大小不梁

thanks ! 唔知係唔係風懶, 紅色一達達, 少少痕, 有 d 紅色一點點甘..........


大宅

積分: 4311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 05-8-20 20:22 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

我諗妳明早去睇多次先, 不過要睇第二個醫生, 有機會退燒藥都會架, 咁妳而家仔仔點呀, 妳記住要留意佢既呼吸呀


別墅

積分: 756


11#
發表於 05-8-20 20:42 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

ivanbb,

Thanks ! 仔仔依家好精神, 係半夜發燒會辛苦 d , 希望今晚唔會發燒喇, 呢兩晚我都冇訓覺陪佢, 不斷用冰水加毛巾放係仔仔頭上, 幫佢退燒, 唔知呢排做咩, 差唔多一個月就發一次高燒, 係突然間甘, 好煩 !!!!!!!!


別墅

積分: 756


12#
發表於 05-8-21 13:23 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

ivanbb,

剛剛睇完醫生, 係藥物敏感, 應該對一隻止痛藥敏感, 仔仔依家身體加大脾紅色一達達, 醫生只係俾左止痕藥佢食, 唔知妳上次個仔仔係咪都一樣, 好紅好熱, 大約幾耐會散架, 唔好意思, 我甘多問題, 因為我真係好擔心, thanks !


大宅

積分: 4311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 05-8-21 14:09 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

Matthew_媽咪,
pls check pm~~

妳個小朋友係未兩..三歲度呢, 通常呢段期間再加埋近排d天氣, 會係好易病的, 而通常小朋友都會在夜晚發燒, 係因為當訓著時..身體先開始check下自己有無問題而作出對抗, 或者我地日頭見到佢係好精神, 不過其實係作緊感冒都唔定, 例如..口嚨痛..攰.., 因為d小朋友掛住玩, 而又唔識得去講比我地知, 所以未要到夜晚要由個身體機能去話比我地知囉, 而家我個仔5歲..佢會識同我講佢口嚨痛, 又話要成日飲水, 所以我就即刻比涼茶佢飲, 所以touch wood..而家真係少病左


別墅

積分: 756


14#
發表於 05-8-21 15:21 |只看該作者

Re: 仔仔身體及手腳出現紅色一達達, 有冇知有冇問題呀 ???

ivanbb,

Many Thanks !

我仔仔已經 5 歲喇, 當佢同我講話口嚨痛個陣, 就跟住發燒了, 可能身體比較差, 見佢訓左覺個陣, 特別熱, 好似特別辛苦, 所以我比較擔心, 不過都好多謝妳解答.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo