嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 608


1#
發表於 11-4-12 05:29 |只看該作者
有冇mama同bb用緊ga??我上次特登去美康買俾個女用,我搽左上面,好la ga,我即刻唔敢俾佢用,轉左用雪花膏,但係宜家咁熱可以轉用邊隻cream搽面ya?


大宅

積分: 1737


2#
發表於 11-4-12 11:32 |只看該作者
回覆 isulee 的帖子

我個B出世到依家都用緊, 冇咩野喎, 唔會LA, 好夠潤


別墅

積分: 682


3#
發表於 11-4-12 11:36 |只看該作者
好la係因為你塊面太乾. 做facial 到時也是啊


民房

積分: 27


4#
發表於 11-4-12 18:43 |只看該作者
芽芽寶寶有無試過?


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 11-4-12 19:27 |只看該作者
bb一路都用緊,好潤喎,冇問題!


男爵府

積分: 5967


6#
發表於 11-4-12 21:30 |只看該作者
我b仔出世用到依家都無事ok


子爵府

積分: 13767


7#
發表於 11-4-12 22:20 |只看該作者
阿仔出世用到而家好好啊!


大宅

積分: 2939


8#
發表於 11-4-12 22:33 |只看該作者
我都係用呢隻!好好用冇問題喎!我又幾鍾意啲味!!!


複式洋房

積分: 482


9#
發表於 11-4-13 22:06 |只看該作者
My baby is OK to use Seba face cream


侯爵府

積分: 21231


10#
發表於 11-4-14 00:03 |只看該作者
應該係你塊面有爆拆,
所以搽落會覺得乸,
同mustela 嘅face cold cream 一樣,
如果已經爆拆,只可以用aqueous cream.

Btw,我都有買seba med 嘅面霜比阿女用,
佢嘅評語係:好臭呀!好臭呀!要抹咗佢呀!
激死










男爵府

積分: 6463


11#
發表於 11-4-14 10:20 |只看該作者
呀囝用seba med protective facial cream,我覺得好好喎!


別墅

積分: 958

畀面勳章


12#
發表於 11-5-8 13:07 |只看該作者
ki_brenda 發表於 11-4-12 18:43
芽芽寶寶有無試過?

我阿B都用緊...幾好,因阿B之前面仔好多粒粒,搽咗好番晒喇


男爵府

積分: 6550


13#
發表於 11-5-9 13:39 |只看該作者
bb都係用緊呢隻, 而家三個月, 都覺得佢ok喎,又香香地,正


大宅

積分: 1870

環保接龍勳章


14#
發表於 11-5-9 15:19 |只看該作者
回覆 顏色筆 的帖子

香香地o架?咁會唔會係有香料o架?

點評

WANPAKYIN  http://www.mother-organic.com/detail.asp?catid=55086&subcatid=55083&pdtid=450121&private=
佢話99.9%的成分是天然來源  發表於 11-5-21 11:39
顏色筆  咁我真唔知喇, 不過佢話bb都適用,信住佢先啦, so far用後都無乜問題  發表於 11-5-9 17:49


別墅

積分: 608


15#
發表於 11-5-20 04:20 |只看該作者
隻豬用左2次,塊面起左一塊塊紅色...所以都唔敢俾佢用,可能似我,易敏感,激到暈

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo