自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 194


1#
發表於 05-8-20 10:03 |只看該作者

請問你地既小朋友, 有冇試過感染過濾性病毒? 好worry, 請分享吓!

我個女發燒咗一晚之後, neck同shoulder開似出紅點, 跟住一路都有發燒, 嗰d紅點仲向身體下廷展, 先係個身同背脊, 跟住到pat pat同前面,跟住落到隻腳, 而且好痕, 請問有冇人有呢個經驗, 可分享吓, 好worry呀!
:cheeze: :cheeze: :cheeze:


複式洋房

積分: 381


2#
發表於 05-8-20 16:23 |只看該作者

Re: 請問你地既小朋友, 有冇試過感染過濾性病毒? 好worry, 請分享吓!

你個女會唔會係玫瑰診,又叫假診,要再睇醫生先得架.你快D同佢睇醫生la,成身都係會好辛苦架.


男爵府

積分: 7624


3#
發表於 05-8-20 18:40 |只看該作者

Re: 請問你地既小朋友, 有冇試過感染過濾性病毒? 好worry, 請分享吓!

我小朋友last month 如是, 因發高燒,
所以去急症室打了支類固醇針, 2hrs 後, 紅疹漸少,
但也要1 week才散晒, hospital 支止疲膏幾好用的.


複式洋房

積分: 194


4#
發表於 05-8-20 21:32 |只看該作者

Re: 請問你地既小朋友, 有冇試過感染過濾性病毒? 好worry, 請分享吓!

今日再睇醫生, 醫生話佢係猩紅熱. 你哋有冇聽過?

:cheeze: :cheeze: :cheeze:


複式洋房

積分: 381


5#
發表於 05-8-21 18:16 |只看該作者

Re: 請問你地既小朋友, 有冇試過感染過濾性病毒? 好worry, 請分享吓!

冇聽過喎.我都想知係D乜野病?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo