興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1116


1#
發表於 11-4-19 17:53 |只看該作者
我隻狗狗已11歲,要開始唸吓如果佢過身之後点處理,你哋會点做呀?


複式洋房

積分: 497


2#
發表於 11-4-19 18:05 |只看該作者
我隻狗狗都係11,今日唔知點解看到個廣告,間公司叫終有你,就抄咗佢哋電話,以免有咩事,都有人幫.


大宅

積分: 1116


3#
發表於 11-4-19 19:46 |只看該作者
我之前喺宣傳易都見過個廣告.


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 11-4-19 21:35 |只看該作者
如果屯門區,伴著牠.上年尾終於輪到我隻99.

老闆好好人,好細心.

點評

polly_tam  想問吓有無佢地D資料??地址,收費,網頁之類,THX.  發表於 11-5-4 13:47


子爵府

積分: 10431

醒目開學勳章


5#
發表於 11-4-19 23:46 |只看該作者
我狗狗半年前走了,我都有用善終服務,骨骨放左係屋企。


侯爵府

積分: 20646

好媽媽勳章


6#
發表於 11-4-20 00:51 |只看該作者
係寵物主人而我又識既都會問下有無好口碑既善終服務,呢刻我心目中已經有一間~


大宅

積分: 1116


7#
發表於 11-4-20 01:10 |只看該作者
想請問收費幾多?


別墅

積分: 560


8#
發表於 11-4-20 02:00 |只看該作者
我去年先後兩隻都係用‘伴著他'的服務


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 11-4-20 14:13 |只看該作者
我冇供奉骨灰.收費大約一千多少少.


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


10#
發表於 11-4-20 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3590


11#
發表於 11-4-20 15:16 |只看該作者
千萬不要去超級黑店再見寵愛火化公司
以下照片可能會令人情緒不安, 請有心理準備...謝謝!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/kenxyellowbus/article?mid=647


大宅

積分: 3590


12#
發表於 11-4-20 15:17 |只看該作者
唔好意思,打錯字

千萬不要去超級黑店再見寵火化公司
以下照片可能會令人情緒不安, 請有心理準備...謝謝!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/kenxyellowbus/article?mid=647


大宅

積分: 1645


13#
發表於 11-4-26 21:21 |只看該作者
本帖最後由 york_carmen 於 11-4-26 21:24 編輯

回覆 jols 的帖子

jols, 我之前見到你頭像張相, 都想問你係咪有養松鼠狗, 我之前有四隻松鼠狗, 一家四口, 但近幾年都陸陸續續離開了, mimi係狗媽媽, 喺2004年最先離開, 12歲; 跟住係囡囡cookie, 喺2008年, 14歲時離開; 跟住就到囝囝阿朱, 舊年2010年離開, 16歲; 最後係爸爸東東, 今年2月離開, 17歲

除咗mimi之外, 其餘三隻離開時都係用"寵之天國", 極力recommend呢一間寵物善終公司, 真係好好, 佢地嚟收走寵物遺體之後返到去會為佢地消毒清潔, 仲會梳毛, 我三次去火化時, 見到我嘅狗狗都好乾淨, 仲有少少香味添, d毛又好柔順, 同埋佢地都好prof, 價錢又唔算貴, cookie嗰次埋單係一千蚊都唔駛, 最近一次加咗價都係around千一二左右...我唔記得mimi走嗰時用嗰間叫咩名, 但唔係好掂, 佢地火化嘅地點係喺坪輋一間鐵皮屋, 好唔prof, 價錢又唔係特別平....所以之後幾次都冇再搵佢地


男爵府

積分: 6693

熱血勳章


14#
發表於 11-4-26 23:17 |只看該作者
寵x天國,我岩岩先用過~價錢比其他既貴好多!我仔仔埋單2千幾,骨灰拎番屋企~而且火化前我同仔仔道別個陣,佢個下巴同面仲係濕既!仲話已經同仔仔梳洗過~但我見住佢帶仔仔入左間房,唔使五分鍾就推左仔仔出黎~
唉~咁都算!係等火化期間,又不停係咁sell個個DNA項鏈~而且我打去問價個陣,佢地態度唔太好!當正我運吉咁~但最後c6話睇左廣告,應該信得過,所以揀左佢!
不過,個老板就超級有禮貌!值得一贊既!


大宅

積分: 1645


15#
發表於 11-4-27 10:02 |只看該作者
lemon.yman 發表於 11-4-26 23:17
寵x天國,我岩岩先用過~價錢比其他既貴好多!我仔仔埋單2千幾,骨灰拎番屋企~而且火化前我同仔仔道別個陣, ...

咁我又冇被佢地hard sell過個DNA頸鏈喎, 每次都係佢嘅職員嚟接走遺體時會順便問一問我地會唔會做DNA頸鏈, 我地話唔駛, 跟住佢冇再繼續Sell

你嗰隻係咪大狗? 我第一次用佢地係2008年, 嗰次九百幾, 一千蚊都唔駛, 之後兩次都係一千多d, 未試過要二千幾蚊咁貴; 反而坪輋嗰間, 我地用嗰時係2004年, 咁多年前佢已經要成千幾蚊, 所以相對嚟講, 我地覺得寵之天國一d都唔貴

寵之天國嚟接走我d狗狗之後, 我地再打去約火化時間, 佢地會喺你地約嘅時間之前喺雪櫃攞定出嚟解凍, 等我地再見番狗狗時個身冇咁硬, 我覺得幾好; 坪輋嗰間係好似一間鐵皮屋咁, 對出有一個火爐, 我地去到坐低等咗陣, 跟住睇住佢地嘅職員喺一個雪櫃仔入面攞mimi出嚟, mimi係完全冇梳洗過, 全身又硬晒冰晒, 跟住就咁隊入個爐度燒; 相對嚟講, 我覺得寵之天國prof好多


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-4-27 11:56 |只看該作者
我前年隻貓貓過身,都係用屯門伴著他,我覺得服務都唔錯,同埋打理貓咪身體(清潔)做得幾好,梳好晒毛,剪晒手甲,又有香味(我覺得似消化餅味),總括黎講服務都好滿意。


男爵府

積分: 6693

熱血勳章


17#
發表於 11-4-27 13:36 |只看該作者
Sorry 呀!我搞亂左~應該係千六左右,係狗~
而二千幾個個係貓貓,有加一項特別服務,係響最終x你度做~
我個人黎講,呢兩間既價錢比其他既都貴,不過地點就方便~總括黎講,佢地既態度都相當好,我剩低既女女應該都會二選一~希望唔好咁快啦!我真係驚我啃唔落呢d討厭既事實!


大宅

積分: 1075


18#
發表於 11-4-27 13:41 |只看該作者
回覆 2BMa 的帖子

聽人講,狗狗骨灰唔好放屋企呀,

點評

ginnyhkc  我放左幾年,都無野  發表於 11-4-28 11:08
:fighting1:


子爵府

積分: 10431

醒目開學勳章


19#
發表於 11-4-27 16:24 |只看該作者
回覆 cl8270 的帖子

多謝你的提醒,我一早都聽聞過,但我仍然覺得係自己點睇,我覺得ok所以一直都放在家,不過位置就一定不可以放在高過人的身高之處。


大宅

積分: 1116


20#
發表於 11-4-28 00:28 |只看該作者
回覆 york_carmen 的帖子

york_carmen, 係呀,幅大頭相就係我隻"百厭星", 佢唔係純種,係松鼠溝芝娃娃,有晒兩種特性. 包括松鼠嘅諸事八卦+芝娃娃嘅小器. 我諗住佢過幾年走之後就唔再養小動物,因唔想再傷心多一次.
你啲狗狗火化後啲骨灰点處理嫁? 可唔可以撤落大海呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo