跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


1#
發表於 11-5-27 10:57 |只看該作者

由於用開既lotion有美白成份, 宜家只係敢用天然蘆薈搽面.


宜家除左塊面好乾之外, 仲生晒粒粒, 連條頸同鎖骨都生左好多粒粒



請問有無孕婦lotion介紹呀?


男爵府

積分: 7098


2#
發表於 11-5-27 11:38 |只看該作者
回覆 pakcissy 的帖子

hi ~
如果用fancl 妳怕唔怕丫 ?
因為fancl無添加嘛, 我都有用ga ^^

唔好意思呀, 我想請教吓妳9wks果條ticket呢..
我整好左, 但點樣可以post出黎ga ??
copy條link去邊個位置先show到出黎ga ?

Thanks Thanks ^^


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 11-5-27 11:40 |只看該作者
係呀...多咗好多粒粒呀...
我搞唔掂...唯有出去做FACIAL...


大宅

積分: 1761


4#
發表於 11-5-27 11:54 |只看該作者
我都有小小


大宅

積分: 1725


5#
發表於 11-5-27 12:03 |只看該作者
回覆 SUM爸母 的帖子

但fancl 都唔係專for孕婦用架wor, 怕唔怕呢?

首頁-->左上角既設置-->個人資料-->討論區信息-->個人簽名-->添加鏈接-->用Image URL

希望幫到你啦^^


大宅

積分: 1725


6#
發表於 11-5-27 12:05 |只看該作者
回覆 wcpcelia 的帖子

d facial係做機架, 又唔做得


男爵府

積分: 7098


7#
發表於 11-5-27 12:12 |只看該作者
回覆 pakcissy 的帖子

應該唔怕ge, 好多大肚媽媽都轉搽fancl ga , hehe


男爵府

積分: 7098


8#
發表於 11-5-27 12:16 |只看該作者
回覆 pakcissy 的帖子

我都係呀! 即刻STOP唔去住Lu,
下次去ge叫佢轉做普通ge清潔算數 ^^


大宅

積分: 1725


9#
發表於 11-5-27 12:30 |只看該作者
回覆 SUM爸母 的帖子

你個ticket條link要用第三條, image URL


男爵府

積分: 7098


10#
發表於 11-5-27 12:50 |只看該作者
回覆 pakcissy 的帖子

Hi...我用左第3條La, 唔知係copy起地址/文字入面呢 ?


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 11-5-27 13:45 |只看該作者
pakcissy 發表於 11-5-27 12:05
回覆 wcpcelia 的帖子

我d facial係做機架, 又唔做得

唔洗做機了...
最緊要做好淸潔功夫...搞掂d粒粒...


大宅

積分: 1725


12#
發表於 11-5-27 14:06 |只看該作者
回覆 SUM爸母 的帖子

要添加鏈接, 唔係就咁打入text box wor


別墅

積分: 532


13#
發表於 11-5-27 14:19 |只看該作者
d大粒暗瘡爆到七彩,但我要bed rest唔敢走去做facial,所以唯有在家用Kirara既 mask,依家塊面保得住,心口就繼續爆(因為咁貴唔捨得用在身上)。

點評

wcpcelia  响屋企,我又無咁乖做mask呀  發表於 11-5-27 15:40


大宅

積分: 1725


14#
發表於 11-5-27 14:21 |只看該作者
milne 發表於 11-5-27 14:19
d大粒暗瘡爆到七彩,但我要bed rest唔敢走去做facial,所以唯有在家用Kirara既 mask,依家塊面保得住,心口 ...

Kirara係專for孕婦架?


男爵府

積分: 7098


15#
發表於 11-5-27 14:24 |只看該作者
回覆 pakcissy 的帖子

pls check PM ^^


別墅

積分: 532


16#
發表於 11-5-27 18:51 |只看該作者
回覆 pakcissy 的帖子

kirara係專對付暗瘡既mask。


禁止訪問

積分: 898


17#
發表於 11-5-27 20:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 754


18#
發表於 11-5-28 00:46 |只看該作者
以朋友d經驗所知,爆瘡多數係baby boy!


大宅

積分: 1700


19#
發表於 11-5-28 10:46 |只看該作者
kymmak 發表於 11-5-28 00:46
以朋友d經驗所知,爆瘡多數係baby boy!

我都係成日生瘡生極唔好....但我照到e生話8成係女喎.....
ps. 我第1胎無生瘡, 但都係女喎.....


大宅

積分: 1631


20#
發表於 11-5-28 13:56 |只看該作者
最緊要唔好有香薰or果酸成份嘅護膚品,另外做facial係可以,不過暫時唔好做機~
只要寶寶有健康身體就足夠了~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo