懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 115


1#
發表於 11-6-1 12:45 |只看該作者
EDD係2012 1月中仁安已經full咗!!!!! 好變態!!!!!

好彩浸會同法國重有位, 不過因為上一胎喺仁安生所以今胎都想噃去....but anyway....
因為我自己對浸會同法國都唔多清楚, 所以想睇吓各位姊妹可唔可以比d意見?


大宅

積分: 1313


2#
發表於 11-6-1 13:04 |只看該作者
我係一月頭預產期, 我醫生都話法國冇位喇, 所以只有揀浸會


複式洋房

積分: 115


3#
發表於 11-6-1 15:12 |只看該作者
Karis, 即係如果妳有得選擇妳會choose法國?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo