懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5196


1#
發表於 11-6-1 16:09 |只看該作者
請問各位 , 有無人一日食完葉酸 , 跟住又有食維他命+ 鈣片 ? 因本人14, 15週


大宅

積分: 1551


2#
發表於 11-6-1 17:08 |只看該作者
我全部都冇食, 醫生叫你食GA?

不如買一隻葯有齊咁多嘢, 唔駛咁煩, 叫"MATERNA", 你可以去萬X同屈XX睇吓.

隻葯我無食過, 不過我知, 所以話你知.

我係飲奶食芝士同食多啲水果JAR...BB都健健康康咁出咗世LU


男爵府

積分: 6526

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-6-1 17:17 |只看該作者
我呀~

因為太大粒吞唔到materna個啲,
醫生開葉酸,鐵,鈣,同維他命D,分開食,
再加一粒可以咬嘅『老人食嘅綜合維他命』

如果鈣多過250mg,鐵同鈣應該分開食,
因為身體唔可以同時吸受大量嘅鐵同鈣,
會『晒料』

不過你睇住唔好食多過1000mg葉酸窩
400-1000得架啦,唔係多就好
鈣都係唔好太多,好似1200係上限(記得唔係咁清楚)


大宅

積分: 1508


4#
發表於 11-6-1 17:27 |只看該作者
我自己就食葉酸+MATERNA


別墅

積分: 561

陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-6-1 17:37 |只看該作者
回覆 hikkihoni 的帖子

我都係..醫生開架..粒MATERNA大粒到暈..
不過佢又冇開OMEGA 3同鈣丸比我..唔知洗唔洗另外食..!!??


大宅

積分: 4486

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-6-2 00:52 |只看該作者

回覆:Winwin723 的帖子

早期食meterna+葉酸已經ok架啦~~
到中後期先加鈣片~~




大宅

積分: 4486

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-6-2 00:52 |只看該作者

回覆:Winwin723 的帖子

早期食meterna+葉酸已經ok架啦~~
到中後期先加鈣片~~




男爵府

積分: 8567

環保接龍勳章


8#
發表於 11-6-2 01:33 |只看該作者
我食MATERNA + OMEGA + 鈣片 + 1杯媽媽奶


大宅

積分: 1962


9#
發表於 11-6-2 08:43 |只看該作者
頭3個月就materna + 葉酸

過左3個月就materna + calcium + omega, 我兩日先飲一杯媽媽奶粉+蛋, 不過一日就有2 杯奶 + 乳酪


複式洋房

積分: 447


10#
發表於 11-6-2 09:17 |只看該作者
我都係, 醫生開比我架..


侯爵府

積分: 22925


11#
發表於 11-6-2 10:18 |只看該作者
我都有食葉酸+維他命+鈣片
全部都係醫生開既
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


別墅

積分: 673


12#
發表於 11-6-2 19:12 |只看該作者
醫生開咗葉酸+鈣片


大宅

積分: 4047


13#
發表於 11-6-2 19:51 |只看該作者
醫生開嘅都係materna, 醫生開埋鈣片比我, calcium lactate 300mg.

懷孕媽媽要吸收 1200mg, 係萬o買果d多數係 calcium 600-650mg, 所以會叫人1日食1-2粒.

我問過藥劑師, 醫生開嘅 calcium lactate 300mg, 只可以1日食日粒, 唔同出面買果d鈣片架.

如果一日飲2杯媽媽奶, 就唔駛再食materna, 因為會double左分量.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo