懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3801


1#
發表於 11-5-30 10:32 |只看該作者


大家好,想問下有好多媽媽都有食葉酸,你哋食邊一隻呀,如果只飲媽媽奶粉


吸收葉酸夠唔夠呢?


大宅

積分: 3843


2#
發表於 11-5-30 10:39 |只看該作者
其實每個人體質不同, 你要同自己的醫生商量的

葉酸就初期所有媽咪都要食, 我食GHC

鈣片就應 該因人而異....


禁止訪問

積分: 487


3#
發表於 11-5-30 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 478


4#
發表於 11-5-30 11:41 |只看該作者
葉酸一定要食,懷孕初期對BB好重要
鈣片我就冇食,反而每日飲一杯高鈣脫脂奶,補充返啲鈣質


禁止訪問

積分: 4191


5#
發表於 11-5-30 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1660


6#
發表於 11-5-30 13:43 |只看該作者

回覆:剛剛有咗,是不是一定要食葉酸同鈣片呢?

我醫生建議,計劃懷孕前4個月開始食。我去年十二月底開始食,依家有咗6個星期,繼續食緊~




大宅

積分: 1659


7#
發表於 11-5-30 13:53 |只看該作者

回覆:剛剛有咗,是不是一定要食葉酸同鈣片呢?

我都食緊醫生開的葉酸及Wyeth Materna !




大宅

積分: 1659


8#
發表於 11-5-30 13:53 |只看該作者

回覆:剛剛有咗,是不是一定要食葉酸同鈣片呢?

我都食緊醫生開的葉酸及Wyeth Materna !




大宅

積分: 1269


9#
發表於 11-5-30 14:06 |只看該作者
懷孕初期:葉酸
懷孕中期:葉酸 + Materna + DHA

自己再加生果、高鈣脫(低)脂奶/芝士及康鈣C


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


10#
發表於 11-5-30 14:35 |只看該作者
其實 Materna 裡面都好似有足夠葉酸, 唔駛食咁多呀,
雖然多佐係會排返出黎呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 1269


11#
發表於 11-5-30 14:39 |只看該作者
回覆 buzztigger 的帖子

葉酸、Materna同DHA都係醫生開嘅,佢開乜就食乜囉!


大宅

積分: 2421

陪月勳章


12#
發表於 11-5-30 14:57 |只看該作者

回覆:剛剛有咗,是不是一定要食葉酸同鈣片呢?

葉酸響準備有BB前己經開始食,差唔多14/15週首次見贊育政府醫生時,佢開咗Materna, Calcium 600 mg 同葉酸400mg比我,每日各1粒。
另外,我自己加omega-3 1200 mg,問過醫生都話無問題。




複式洋房

積分: 194


13#
發表於 11-5-30 16:10 |只看該作者
BB頭3個月係重要既時候,因為BB會係媽咪個肚內進行細胞分姴,而細胞分姴過程中需要葉酸去幫助個BB完成呢個過程,所以一般醫生都會建議孕婦計劃懷孕前4個月開始食,因為當你發現自己懷有身孕時已經遲左1個月,無事就好地地,如果中途在分裂過程中出意外,個BB就好易就會小產


複式洋房

積分: 447


14#
發表於 11-5-31 17:32 |只看該作者

回覆:剛剛有咗,是不是一定要食葉酸同鈣片呢?

我未有之前都已經開始食啦,因為醫生話最初個月食最緊要。




複式洋房

積分: 447


15#
發表於 11-5-31 17:32 |只看該作者

回覆:剛剛有咗,是不是一定要食葉酸同鈣片呢?

我未有之前都已經開始食啦,因為醫生話最初個月食最緊要。




大宅

積分: 4047


16#
發表於 11-5-31 18:08 |只看該作者
回覆 chanling1017 的帖子

每曰2杯媽媽奶粉


己經有足夠葉酸同鈣啦, 所以唔駛再其他supplement.


禁止訪問

積分: 487


17#
發表於 11-6-1 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo