心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


王國長老

積分: 12240

王國長老


1#
發表於 05-8-15 15:11 |只看該作者

嗚嗚嗚........同老公11年了

都唔知開心定唔開心, 11年了.....
但佢好少會記得我生日結婚週年等, 次次都係我忍唔到提佢, 但佢都係啊一聲就算, 心開始淡了下來, 同佢一齊可能為左兩個囡, 成了同屋主, 之前為了一個朋友吵了一場勁既, 個陣佢直頭開到聲話[唔係為左兩個囡我一早走左喇], 自從個次之後, 我個心有了一條[蚊]唔甩既刺!!!!
昨天一心諗住同老爸及老公預祝生日, 訂了蛋糕訂了地方食晚飯, 一心諗住會好開心, 之前仲同兩個囡講好會同佢地既爸爸預祝生日, 兩個囡仲不時0甘問爸爸添, 點知老公既反應令我覺得自己做既係多餘, 佢跟本唔會感動, 對兩個囡既提問無乜反應. 之後食晚飯仲催我快0的食, 連我叫佢同兩個囡影張相都話費時, 好失望. :-( :-( :-( :-( 好彩老爸老媽睇唔到佢拒絕影相個幕.
唉, 九月既某日就係我地行禮既十週年, 睇黎都係平靜地過, 不過我揀左個日黎換HKID當同自己慶祝.
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


2#
發表於 05-8-15 15:21 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


3#
發表於 05-8-15 15:26 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

[quote]
Harry媽 寫道:


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


4#
發表於 05-8-15 15:30 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

cookie

我和你差不多, 今年都是結婚10週年, 看完你的留言, 都不知怎樣安慰你好, 希望你只是去到心淡的地步, 不會去到心死............. :-( :-(

有時兩人爭執時, 都會講些很絶情的說話去傷害對方, 不要過份相信, 放在心上, 快快拔走條" 刺"喇! 你會開心些的.


子爵府

積分: 11698


5#
發表於 05-8-15 16:30 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

:-( :-( 枉你仲咁有心,周圍問人,仲訂埋檯 :-( :-(


王國長老

積分: 12240

王國長老


6#
發表於 05-8-15 16:40 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

石石,
噢, 星期六周圍問人邊樹好食個餐我無預個衰佬架, 因為我知佢係度我地一定唔會盡慶.
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


子爵府

積分: 11698


7#
發表於 05-8-15 16:44 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

cookie 寫道:
石石,
噢, 星期六周圍問人邊樹好食個餐我無預個衰佬架, 因為我知佢係度我地一定唔會盡慶.


咁都無咁o徒心機 潮樓得唔得?你覺得抵嘛


珍珠宮

積分: 34788


8#
發表於 05-8-15 16:45 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

我都發覺慢慢地要睇化某d事情~
因為你為左某事唔開心,只係得自己唔開心,動氣...老公只會覺得你又為某事發埋d冇謂脾氣.大家關係只會越黎越唔開心~
我睇化左之後...人真係開心左....
唔駛兩公婆成日嘈!
起碼老公覺得我好左丫~
一段婚姻真係好難維繫ga!
大家都要繼續學習丫~


王國長老

積分: 12240

王國長老


9#
發表於 05-8-15 17:16 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

個日落9C, 老爸老媽唔出黎無去潮流食
Diamond 寫道:
[quote]
cookie 寫道:
石石,
噢, 星期六周圍問人邊樹好食個餐我無預個衰佬架, 因為我知佢係度我地一定唔會盡慶.


咁都無咁o徒心機 潮樓得唔得?你覺得抵嘛 [/quote]
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 05-8-15 17:34 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22863


11#
發表於 05-8-16 10:53 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

看完您的留言,我都覺得您幾叻呀!講真呀要同老公好好咁相處都幾難架~因為現在的男人大部份都幾大男人又咩都要您聽他講!不過您有2個寶貝女呀嗎~比多0的心機同精神去教她們羅~而老公個方面您米得閒的時後同他去下街街~唔好咩都放係心到呀~2公婆係咩都可以講架~搵個適當的時間同他好好傾下喇~可能您會有唔同的想發架~您嘗試下呀^^~


公爵府

積分: 25365


12#
發表於 05-8-16 12:14 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

cookie
有時d男人係咁粗心大意, 吾係好理人感受. 不過, 條路仲咁長, 妳要努力........開心d


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


13#
發表於 05-8-16 12:28 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

COOKIE,

原來你都係呢期換身分證架! :-P
會唔會你心機放左落兩個女度,好少同老公好好咁相處? 兩公婆既相處真係好大既學問,每個人都係邊做邊學,或者搵個機會大家心情好時坐低談談心,一齊努力解開個結。希望你快D開人番啦! 加油呀!
該用戶已被刪除

14#
發表於 05-8-16 12:33 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4508


15#
發表於 05-8-16 13:43 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

cookie :

唔好咁難過,睇開d咪得.


洋房

積分: 59


16#
發表於 05-8-16 14:25 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

我同老公結咗婚11年, 旁人覺得我兩公婆好好, 我老公都係好好先生一名. 但同時每次討論都係佢啱, 可能時間耐咗愛情真係變成感情, 我有時覺得我地似室友多啲, 唔係為小朋友, 我都有諗過分開 ....


大宅

積分: 3922


17#
發表於 05-8-16 16:06 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

100% Agree with Harry ma!
Don't expect anything then nomore upset!

I'm not a yogi,but a yogist!


男爵府

積分: 7534


18#
發表於 05-8-16 16:06 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

cookie

我同老公結婚後既第一年已經乜日子都忙記晒, 因為果年我生仔, 大家忙湊仔。 第2年開始, c佬一句話: 都老夫老妻, 仔都有埋, 仲攪咩丫! 如是者.........乜都無 我仲係對佢得個幾年乍, 已經大條道理。


王國長老

積分: 12240

王國長老


19#
發表於 05-8-16 16:11 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

多謝0甘多位支持安慰與鼓勵, 係呀, 好彩我睇得開, 所以兩公婆既事都唔係睇得太重
我地之間已經無拍拖既激情羅. 同埋佢有好多壞習慣改唔到, 我亦都由開聲講-->討厭-->當睇唔到. 唉, 我已經放棄左努力去改善, 因為試過都係得我一個人郁, 佢唔會俾反應您, 我覺得0甘樣好無癮, 所以我同兩個囡既感情好好架.
我隻佬有時真係唔抵幫架, 兩個囡有時想同佢玩, 佢睇心情先同佢地玩, 有時兩個囡想俾個goodnight kiss, 佢都唔會好開心有時仲會推開佢地(可能佢眼訓掛), 有時兩個囡嗌左好多聲爸爸, 個衰佬唔知係咪耳屎多成日都聽唔到, 好多時都係我講[喂, 佢地嗌您丫, 俾0的反應啦!] 佢先回魂 有次聽到大囡好大聲0甘講[爸爸, 您應下我啦, 好唔好]您話係咪吹佢唔脹
但如果而家您問我仲愛唔愛佢, 我都唔知點答, 佢係度時我會唔自在, 但佢唔係度時又好似差0的野0甘, 係咪好矛盾呢??
不過, 有一樣係肯定既, 就係隻佬返夜個陣, 我同兩個囡都會好開心, 大囡有時仲會講[好野, 爸爸返夜!!]
可能爸爸係度個陣, 太多限制-->唔開冷氣, 9:00後唔准睇電視, 唔准食糖, 雪糕加唔洗諗, 9:45-10:00一定要訓覺. 放假都唔會出街食, 就算出街都會好早返, 盡量返屋企煮飯食.
唉, 我都無乜寄望, 我將一切都交哂俾主.
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


大宅

積分: 1873


20#
發表於 05-8-17 06:03 |只看該作者

Re: 嗚嗚嗚........同老公11年了

我同我老公都11年~~(連埋拍拖),如果我老公係咁我會殺左佢~~細路仔想kiss佢都唔開心~~我姨甥kiss我地一家,我地開心都不得了~~到細路大左就唔會kiss我地....其實係好難得嫁~~

希望你同囡囡以後生活愉快!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo