自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16548

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-6-9 10:36 |只看該作者
因為我第1胎差唔多4個月先第1次去健康院....因為乜都唔識^^"
因為而家遲左成個星期都未黎....所以想問定先....


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


2#
發表於 11-6-9 10:38 |只看該作者
快d驗, 一conf就好去登記, 政府好似係8 or 10個weeks就第一次產檢, 私家我就唔知喇。
又呃一個POST, "叮" 兩分入袋


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 11-6-9 10:40 |只看該作者
攞封西醫醫生信,親身去登記,佢會比期你做檢查了


伯爵府

積分: 16528

夏天玩到顛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 11-6-9 10:41 |只看該作者
你確定左之後就去私家扲封轉介信..我記得個零月就可以扲信去健康院架啦

點評

titankaine  係呀~  發表於 11-6-9 10:42

當遇到困難的時候

成功就在你的前面


伯爵府

積分: 16548

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-6-9 10:45 |只看該作者
甘如果我去book政府診所系咪都可以ge??

點評

wcpcelia  有醫生紙幫你CONFIRM便可以了(西醫)  發表於 11-6-9 10:50


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 11-6-9 10:45 |只看該作者
應該驗到有左醫生就會寫信比你去健康院啦


伯爵府

積分: 16548

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-6-9 10:47 |只看該作者
因為上個月先同老公決定計劃第2個...黎完m第2日已經開始努力...努力左一個月...到而家遲左1個星期仲未黎...甘我要再睇定d先..等多1-2個星期...定系去check左先呢???


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 11-6-9 10:49 |只看該作者
saulamlover 發表於 11-6-9 10:47
因為上個月先同老公決定計劃第2個...黎完m第2日已經開始努力...努力左一個月...到而家遲左1個星期仲未黎... ...

你自己先買驗孕棒,CHECK到有,再去睇西醫啦


伯爵府

積分: 16548

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-6-9 10:57 |只看該作者
明白明白...3q各位^^


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-6-9 11:09 |只看該作者
梗係越怏越好啦,我見而家好多人係政府都冇位照超聲波,連產檢次數都越來越小,趁而家落左閘就快D排,因為政府可能隨時頂唔順班大6媽媽而開閘

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo