懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23459

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-6-1 21:15 |只看該作者

搞C棍!

咁好啊, 唔收取內地人費用, 咪仲好過香港人!

http://beta.hk.news.yahoo.com/%E4%B8%AD%E6%B8%AF%E5%AE%B6%E5%BA%AD%E6%AC%8A%E7%9B%8A%E6%9C%83%E9%9B%86%E6%9C%83%E7%88%AD%E5%8F%96%E6%B8%AF%E4%BA%BA%E5%85%A7%E5%9C%B0%E9%85%8D%E5%81%B6%E4%BE%86%E6%B8%AF%E5%88%86%E5%A8%A9-121800579.html


中港家庭權益會晚上在立法會門外集會,爭取港人的內地配偶來港分娩,以及不應該收取內地人費用。權益會指,收到超過五十個家庭求助,認為政府強制“落閘”,令港人內地配偶,被迫在內地產子,造成兩地家庭分隔。
而出席集會的立法會議員李卓人表示,會再約見醫管局反映問題。


男爵府

積分: 6477


2#
發表於 11-6-1 21:22 |只看該作者
佢為左要選票,不擇手段"取民心"!

好心佢啦! 做咁多年官都係呢個位,收山啦!
搞咁x多野做乜!


17/12 5w6d 0.54cm 閃閃 ; 31/1 12w2d 6.11cm 頸皮 1.5mm  Oscar passed; 2/3 16w4d 175g; 19w3d 334g 仔仔; 21w 450g; 25w 856g; 29w 1556g; 32w 2057g; 34w 2400g; 36w 2870g; 37w 3073g; Born on Aug 3 3055g


大宅

積分: 3843


3#
發表於 11-6-1 21:44 |只看該作者
香港真係比呢D攪X棍, 攪到天下大亂, 加埋D big6人, 真係永無寧日~!!!


大宅

積分: 1810


4#
發表於 11-6-1 21:58 |只看該作者
呢D係名丁7其實既C忽鬼.....又唔係痛在佢身..佢點會CARE咁多


大宅

積分: 3833


5#
發表於 11-6-1 21:59 |只看該作者

回覆:呢個李卓X, 乜都關你事架!討厭!

係咪都要我地上街遊行~~




大宅

積分: 1740


6#
發表於 11-6-1 22:14 |只看該作者


李卓X was (Stupid)


複式洋房

積分: 161


7#
發表於 11-6-1 22:21 |只看該作者
佢都傻架, 個最低工資又係佢做搞C棍!
搞到宜家一鍋粥. 個個"媽媽"聲

點評

saiwai  agree!  發表於 11-6-1 22:36


別墅

積分: 784


8#
發表於 11-6-1 22:25 |只看該作者
佢有無諗過d醫生護士做唔設...會有咩後果架!!!隨時有機會令到大人同bb有危險架...仲要幫咁多大陸女人落黎香港生..咁佢係唔係唔洗理香港女人生bb既安危呀...


男爵府

積分: 6592


9#
發表於 11-6-1 22:37 |只看該作者
妖!叫佢去死!攪攪震!咁鍾意在陸女人,包多幾個嘛


大宅

積分: 3935


10#
發表於 11-6-1 22:37 |只看該作者
痴線既...
咁一早決定要同大陸人結婚組織中港家庭... 都明知係分隔兩地架啦...
唔係而家黎唔到香港生仔先話人攪到佢地家庭分隔兩地嘛???
完全調轉黎講...

點評

lightsmay  agree 講得岩  發表於 11-6-2 17:44
ronnie0103  講得好啱  發表於 11-6-2 13:54
to0318by  totally agree!!!!!!!!!!!!!!!  發表於 11-6-2 13:42
macmate  agree x 2!  發表於 11-6-2 13:15
kumandy  agree~  發表於 11-6-2 11:27


子爵府

積分: 11025

2023年兔年勳章


11#
發表於 11-6-1 22:39 |只看該作者
本帖最後由 潘白兔 於 11-6-1 22:40 編輯

上親鏡都戴頂cap帽, 懶喺型, 見到就討厭!:;pppp:
27/11 就是我的大日子呀!!


伯爵府

積分: 16361


12#
發表於 11-6-1 22:41 |只看該作者


別墅

積分: 886


13#
發表於 11-6-1 22:46 |只看該作者
D人有無諗過你上得去大陸取老婆, 個個就係大陸老婆, 同香港拉唔上關係. 你想老婆係香港生, 咪取香港老婆咯. 有D人話大陸老婆無得係香港生, 焗住要返大陸生, 令骨肉分離. 想唔分離, 咪香港老公上埋去大陸住, 咪一家即刻團聚咯. 為咗佢地自己既私慾, 搞LUM香港醫療體系, 真係唔要得.


別墅

積分: 799


14#
發表於 11-6-1 23:25 |只看該作者
我都好憎佢, 為左選票不擇手段, 最叻係出賣香港人利益, 用晒納稅人de錢去貼de不負責人既人, 難得政府終於出手,佢都係要夾埋de不負責人既人蝦我地香港大肚婆同醫護人員, 佢有報應架~


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


15#
發表於 11-6-1 23:27 |只看該作者
佢真係好屎忽鬼~


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


16#
發表於 11-6-1 23:54 |只看該作者
李卓人幾時會死呀!!!!!!????吾好留系到獻世喇!!!!!!!!!


別墅

積分: 561

陪月勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-6-2 00:19 |只看該作者
佢係咪香港人黎架... X10
d大人仲有d咁嘅人為佢出聲..
咁邊個為我地d香港mama出聲...


大宅

積分: 4047


18#
發表於 11-6-2 00:28 |只看該作者
佢不嬲都係搞事份子黎!


男爵府

積分: 8150


19#
發表於 11-6-2 00:40 |只看該作者
點解d人投佢票架!!!乜都關佢事!!!一係叫d男人自己生仔丫!笨!!

大陸哩有本事到時個個生衝入急症!!!


子爵府

積分: 10647


20#
發表於 11-6-2 08:39 |只看該作者
有無搞錯... 我地香港人有交稅... 呢D只不過係我地少少的福利.
大6人咩都無付出, 就可以免費享用? 咩世界.

當日要娶大6婆, 就一世係大6婆啦...唔想分開, 咪C6都上埋去做大6人囉.. 個個都話要過來香港生, 咁我地呢班土生土長的大肚婆點算呀?

簡直不知所謂.

點評

Moyee  非常同意....都無交過稅學咩人享福利呀!!!  發表於 11-6-2 11:21

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo