懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 736


1#
發表於 11-5-28 11:21 |只看該作者
本來 plan 好去遊行, 點知剛有咗 7W, 請問幾多個月去會穩陣 d 呢?


大宅

積分: 2971


2#
發表於 11-5-28 11:24 |只看該作者
醫院有講 12wks前 或 28wks後 都唔建議外遊


男爵府

積分: 5550


3#
發表於 11-5-29 02:29 |只看該作者
我大肚五個月時走左轉台灣。 雖然好多嘢唔食得,但去旅行個人會開心d!唔去有排唔去得呀! 要成日去厠所囉,不過d人好好,見我大肚一定會借俾我的!^^


複式洋房

積分: 344


4#
發表於 11-5-29 22:59 |只看該作者
我五個月同老公同大仔去韓國,雖然好辛苦,但都值得!


大宅

積分: 4259

畀面勳章


5#
發表於 11-5-30 03:23 |只看該作者

回覆:請問有冇JM有咗後去旅行?

我仰意外懷孕!哈之前已經俾晒錢so我懷孕8周時10日內去完thailand再去Taiwan..係攰D同好多嘢唔玩得+食得jar,醫生都話冇問題!




水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 11-5-30 09:47 |只看該作者
ALAC 發表於 11-5-30 03:23
我仰意外懷孕!哈之前已經俾晒錢so我懷孕8周時10日內去完thailand再去Taiwan..係攰D同好多嘢唔玩得+食得jar, ...

我都係 8w時去左日本5日, 仲要係凌晨機o個隻...小心d, 唔好玩到咁盡就可以


大宅

積分: 3685

環保接龍勳章


7#
發表於 11-5-30 09:51 |只看該作者
有,只要負心身體就OK


大宅

積分: 1962


8#
發表於 11-5-30 23:11 |只看該作者
我8 weeks 時去左北海道, 好易累, 最辛苦都係嘔...........好彩食左止嘔藥都好d....

20 weeks 個時一家跟團去青島5 日, 個次就覺得好辛苦啦. 個肚開始大, 雖然跟團車出車入, 不過其實都會好易累. 因為都要行. 又有長車程.

醫生就話最好12 週後先去旅行. 28 週個肚就太大開始辛苦. 32 週好多航空公司都以安全理由唔比上機啦!


水晶宮

積分: 51830


9#
發表於 11-5-30 23:33 |只看該作者
我想去旅行,不過為左肚裏的BABY唔會去博~


複式洋房

積分: 208


10#
發表於 11-5-31 02:41 |只看該作者
我20W去左一轉泰國~因為係全家人一齊去~但不過差不多所有行程我都無跟~留左向酒店到曬下太陽食下野先算~始終都大住個肚~唔想咁博~


別墅

積分: 736


11#
發表於 11-6-2 20:16 |只看該作者
聽完大家的意見, 我會等到12W就去! 我都係咁諗, 唔去就有排冇得去...


別墅

積分: 736


12#
發表於 11-6-2 20:17 |只看該作者
多謝大家的回應! 聽完大家的意見, 我會等到12W就去! 我都係咁諗, 唔去就有排冇得去...


別墅

積分: 736


13#
發表於 11-6-2 20:18 |只看該作者
多謝大家的回應! 聽完大家的意見, 我會等到12W就去! 我都係咁諗, 唔去就有排冇得去...


別墅

積分: 736


14#
發表於 11-6-2 20:18 |只看該作者
多謝大家的回應! 聽完大家的意見, 我會等到12W就去! 我都係咁諗, 唔去就有排冇得去...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo