自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10885

畀面勳章


1#
發表於 11-6-2 15:48 |只看該作者
在又一城,今日好熱,去pacific coffee買支嘢飲坐一陣,因為得自己一人,諗住點都搵到個位坐下,點知拎住支嘢,真係一個位都無!全場有一半係學生在溫書,中學生都好,幾個坐一枱,有些貌似大學生的女仔,將自己所有書同note鋪滿在枱,霸晒成張!有個外藉人問其中一個女仔可唔可以坐低(佢拎住成盤嘢)個疑似大學生就好似啞咗咁,又"up"頭又擰頭,一句聲都唔出(可能英文問題,我見佢個樣好似聽唔明)個外國人問佢朋友幾時來?佢又擰頭!咁呀外國人拎住盤嘢就好慶咁話你唔可以咁樣霸住張枱!點知個女仔望住佢儍笑一下就繼續睇書!救命呀~

點評

lalababe520  讀c片  發表於 11-6-2 17:32


伯爵府

積分: 19582


2#
發表於 11-6-2 15:50 |只看該作者
一向都係架啦...........

點評

weiwei  yes.  發表於 11-6-2 17:58


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 11-6-2 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16992


4#
發表於 11-6-2 15:55 |只看該作者
諗唔到咩連瑣食肆係無學生唔霸住張枱做功課/溫書.


男爵府

積分: 7001

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-6-2 16:00 |只看該作者

回覆:乜家陣興在coffee shop溫書做功課?!

有啲starbucks有寫明peak hour唔準霸住張枱溫習架!不過pacific coffee家陣變咗自修室咯!




禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


6#
發表於 11-6-2 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 823


7#
發表於 11-6-2 16:01 |只看該作者
呢個現象出現0係香港好耐啦~不論去邊間連鎖COFFEE SHOP OR MC 當當, 班好似學生的物體成日霸主0的枱, 香港冇圖書館咩...定係佢唔識番屋企

點評

lalababe520  好鬼嬲....仲要唔係認真溫習  發表於 11-6-2 17:33


男爵府

積分: 9773


8#
發表於 11-6-2 16:05 |只看該作者
一向都係o架啦
所以「兜巴星」會有貼通告晌門口寫明咩時候歡迎學生嚟溫書
如果係非溫書時間係可以叫D職員請佢哋走讓個位比你o架

唉,我讀過part time都知有時真係好難搵個地方幾個同學仔一齊溫書
但係都唔可以hea哂成枱嘢一個人坐哂o架!
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


侯爵府

積分: 23064


9#
發表於 11-6-2 16:07 |只看該作者
個問題係d學生唔覺得自己咁做有問題, 唔通要d職員開口趕佢先肯走?


侯爵府

積分: 23064


10#
發表於 11-6-2 16:07 |只看該作者
個問題係d學生唔覺得自己咁做有問題, 唔通要d職員開口趕佢先肯走?


侯爵府

積分: 23064


11#
發表於 11-6-2 16:07 |只看該作者
個問題係d學生唔覺得自己咁做有問題, 唔通要d職員開口趕佢先肯走?


禁止訪問

積分: 4006


12#
發表於 11-6-2 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4006


13#
發表於 11-6-2 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 11-6-2 16:12 |只看該作者
Michelle_Hung 發表於 11-6-2 15:48
在又一城,今日好熱,去pacific coffee買支嘢飲坐一陣,因為得自己一人,諗住點都搵到個位坐下,點知拎住支 ...

興左好耐, 買一杯野坐成日, 阻住哂其他食客

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-6-2 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30410


16#
發表於 11-6-2 16:15 |只看該作者

回覆:乜家陣興在coffee shop溫書做功課?!

我好僧呢d人,超級自私!人地想入去飲下野歎下冷氣都吾得!你溫書咪去圖書館囉!呢到又吾系溫書地方,仲要一坐就坐幾個鐘,人地打開門做生意!你地就阻住晒!




珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 11-6-2 16:16 |只看該作者
我姪女成日同成班同學都喺KFC溫書
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


侯爵府

積分: 22072


18#
發表於 11-6-2 16:17 |只看該作者
我女話某些自修室仲嘈過麥記,所以佢有時都選擇去麥記,明未!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-6-2 16:20 |只看該作者
大把呢D學生啦
我都唔明
屋企無地方溫咩?
就算屋企真係溫唔到
番學校 去圖書館都得GA啫
佢地知唔知阻住人地做生意GA
好自私囉

點評

lalababe520  阻住人地食野啦..  發表於 11-6-2 17:34
titankaine  可能屋企真係無地方溫呢~
圖書館其實分分鐘多人過呢度!  發表於 11-6-2 17:30
wcpcelia  其實都係架  發表於 11-6-2 17:24


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


20#
發表於 11-6-2 16:21 |只看該作者
佢地同班 bun bun 買一包細薯條在m記由朝晌度坐到晚無乜分別。
但唔該都諗下人地感受囉。我都身同感受,行街行到倦倦地想嘆杯咖啡坐下抖下,班學生哥"係咁二"抬下頭望下你就算,真係想大巴打落去哩,一d 都唔覺得霸左人個位。

同埋我覺得班學生晌咁嘈雜既環境溫到書真係好勁囉.....
我唔得架! 我一定要靜,無人嘈到先得,真係無鬼用~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo