自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-6-1 22:57 |只看該作者
up??
是否green box啱家用電腦??
how much?
邊度買平?? 用多少年??
thanks!!


大宅

積分: 4975


2#
發表於 11-6-1 23:26 |只看該作者
回覆 ru_663th 的帖子

No la ! 佢一向麻麻, 我一路也是用 Norton, 十多年了, 相安無事。 如果經常上內地網, 就用金山毒霸幾好!


大宅

積分: 2396


3#
發表於 11-6-1 23:55 |只看該作者
我用kespersky,佢run果陣唔會攪到部機太慢。幾好用


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


4#
發表於 11-6-2 00:04 |只看該作者

回覆:nod 32,好用嗎?

唔好用。





珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-6-2 00:19 |只看該作者
colinkan 發表於 11-6-1 23:26
回覆 ru_663th 的帖子

No la ! 佢一向麻麻, 我一路也是用 Norton, 十多年了, 相安無事。 如果經常上內地網 ...

Norton?? 是否free DL??

我好少上大6網, 只上土豆網多


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-6-2 00:20 |只看該作者
n1775979 發表於 11-6-1 23:55
我用kespersky,佢run果陣唔會攪到部機太慢。幾好用

但我朋友用個話.....會食ram喎...影響慢


大宅

積分: 2396


7#
發表於 11-6-2 11:27 |只看該作者
佢唔會慢過其他例如norton或mcafee。我做電腦果陣都睇到佢幾好賣。


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-6-2 22:12 |只看該作者
n1775979 發表於 11-6-2 11:27
佢唔會慢過其他例如norton或mcafee。我做電腦果陣都睇到佢幾好賣。

咁nod 32好唔好用??
我朋友都用過"卡巴"....佢話: 用用吓電話,突然hang機!! 而且mouse唔郁


侯爵府

積分: 22984


9#
發表於 11-6-2 22:16 |只看該作者
回覆 ru_663th 的帖子

我用緊,,唔好用既
佢run緊的話部腦會超慢...
又好似唔多防到毒


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-6-2 23:02 |只看該作者
lovelyliz 發表於 11-6-2 22:16
回覆 ru_663th 的帖子

我用緊,,唔好用既

你指"卡巴"or"nod 32"??
你用緊邊款?


侯爵府

積分: 22984


11#
發表於 11-6-3 12:17 |只看該作者
回覆 ru_663th 的帖子

nod 32 ar


男爵府

積分: 9012

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


12#
發表於 11-6-3 12:27 |只看該作者
nod 我用過, 用咗都照中毒, 無用..


男爵府

積分: 5191


13#
發表於 11-6-3 12:44 |只看該作者
你用下"試用版 (30天) "先 , 但一定要買家用的(平些)

NOD32:
http://www.eset.hk/home/

Kaspersky 卡巴斯基
http://www.kaspersky.com.hk/KL-Downloads/ProductDownloads.htm


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 11-6-3 13:31 |只看該作者
我覺得麻麻~佢會成日係到load 野~~拖慢機!
身體健康,生活愉快


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


15#
發表於 11-6-3 13:38 |只看該作者
我用緊....又覺得ok喎~mouth:
睇見咁多人話上完bk/ek 中毒,我呢幾日係咁蒲ek又冇事喎.....
我再run scan佢話幫我封鎖咗病毒喎...


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-6-3 13:46 |只看該作者
nod 32, 我用緊, ok喎, 反而唔鍾意norton, 拖到部機好慢。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


伯爵府

積分: 19983

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章


17#
發表於 11-6-3 14:31 |只看該作者
我用緊呢隻AVG 2011免費,好用呀


大宅

積分: 2396


18#
發表於 11-6-3 14:33 |只看該作者
如果要free嘅software,可以試吓AVAST。只要register你嘅email,佢會send嗰key俾你,可以用一年連埋嗰啲virus definition 嘅update.


伯爵府

積分: 15793


19#
發表於 11-6-3 15:30 |只看該作者
我用nod32 4年了,覺得ok。依家都run緊,完全冇影響。

應該係分一年版,同三年版,盒嘅顏色唔同。我當時買三年版$3XX。


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-6-6 00:59 |只看該作者
n1775979 發表於 11-6-3 14:33
如果要free嘅software,可以試吓AVAST。只要register你嘅email,佢會send嗰key俾你,可以用一年連埋嗰啲viru ...

AVAST...邊度有網站用一年,只free ar??
好用嗎??
介紹比我,thanks!!



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo