跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2988


1#
發表於 11-6-4 20:02 |只看該作者
今日派左去粉嶺方樹福堂基金方樹泉小學...唔知好唔好?
如果有小女讀緊, 唔該比D意見..^^..萬份感謝!!


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-6-4 20:36 |只看該作者
vvvvvhk 發表於 11-6-4 20:02
今日派左去粉嶺方樹福堂基金方樹泉小學...唔知好唔好?
如果有小女讀緊, 唔該比D意見..^^..萬份感謝!! ...

4年前亞女派位,派得唔好要叩門,幼稚園老師叫"不要去"方樹泉
順順利利 大吉大利       


瑪瑙宮

積分: 129375

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-6-4 21:58 |只看該作者
NOT SO GOOD, better try another one.


伯爵府

積分: 16040

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-6-5 00:08 |只看該作者
charmaine_1 發表於 11-6-4 20:36
4年前亞女派位,派得唔好要叩門,幼稚園老師叫"不要去"方樹泉

我都係~ 我細仔當年又係派去方樹泉, 幼稚園校長 & 老師知道後, 叫我一定要即刻叩門, 佢哋話呢間唔好~


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 11-6-5 08:51 |只看該作者
本帖最後由 mrs.so 於 11-6-5 08:52 編輯

方樹泉已經非昔日既方樹泉, 兩年前已經轉左校長一切轉變得好好..

而家既方樹泉校長係大埔某小學任教廿幾年由老師升任至校長, 兩年前才轉左方樹泉接任, 戴校長係非常好, 佢用左兩年時間救校成功, 呢兩年派入去既家長都話OK, 老師對學生好好, 當中有家長亦係話想讀一學期然後叩門去其他學校, 但最後都無放棄繼續留讀, 原因唔係外界所講既咁差...

由於工作關係, 我近期接觸幾間學校, 當中包括方樹泉, 我見到既方樹泉學生與其他學校一齊對外態度時, 方樹泉既老師/學生表現得非常, 無論當中發生突發事故都表演得相當合作...

如果要比較廖潤琛學生都有狀元出, 兩三年前溫家寶係全港小學生去信活動致溫總時, 溫總云云當中揀到方樹泉既小六生回信, 稱讚方既學生文筆出色, 呢樣野都有上新聞, 粉嶺有個家長從事教育業, 仔仔入左熱門學校, 之後小一就轉去方樹泉, 原因熱門學校未必係好, 仔仔小二去方樹泉之後現在已經畢業, 成績非常好還派至理想中學...

無一間絕對好既學校, 亦無一間絕對差既學校, 無論叩門成功與否, 千萬唔好同小朋友講學校唔好, 小朋友白紙, 你認為開心, 小朋友容易接受.

點評

靖嵐  戴校長以前係我老師, 非常好~!  發表於 11-6-21 21:32
PEGGY0529  讚同  發表於 11-6-13 09:47


大宅

積分: 2988


6#
發表於 11-6-11 17:22 |只看該作者
我都好同意mrs so說話,因為我隔離有個讀小一(正在大考),佢亞媽都話間學校唔差(佢大女讀緊田雞脾),佢個細女都幾鐘意方樹方,所以我個女都好好好想讀(為左可以一齊返放學),聽完mrs so番說話令我方心左好多...唔駛擔心了...我只叩了曾梅門, 今天面試 , 小朋友筆試 , 家長分5人小組一齊in , 我好緊張....緊張到我手又震....腳又軟....好彩把聲無變高音...(失禮晒)


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 11-6-13 09:57 |只看該作者
本帖最後由 mrs.so 於 11-6-13 09:58 編輯

好唔好係父母認為, 對於一個幼稚園學生去到一個新環境參觀都係充滿好奇新鮮...

參觀第一間學校媽咪問:BB你鍾唔鍾意呢間小學呀?將來我地係到讀書好唔好?呢到好開心架

參觀第二間學校媽咪問:BB你鍾唔鍾意呢間小學呀?將來我地係到讀書好唔好?

參觀第三間學校媽咪問:BB你鍾唔鍾意呢間小學呀?將來我地係到讀書好唔好?

如果BB答我三間都鍾意, 不過鍾意第三間最多, 但係父母鍾意第一間, 你地會點選擇?做出假民主既定案或者接BB既選擇去揀校?


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-6-21 21:27 |只看該作者
我姨生女都派左呢間,,一見間學校喊得好犀利,好彩今日收到通知,叩心儀學校收左佢...佢開心到周圍打電話比人報喜

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo