夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5849


1#
發表於 05-8-25 16:14 |只看該作者

愛 or 不愛??

本帖最後由 mkmama21 於 11-4-12 18:23 編輯

Del


翡翠宮

積分: 76971


2#
發表於 05-8-25 16:16 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

點解唔愛呀 拍拖加埋結婚先得個十年 除開佢每個階段都係得個五年, 按道理未過七年之癢應該無咩問題呀 不過下一個五年就要做人仔再進入另一階段咁大家咪可以保持新鮮感囉


洋房

積分: 262


3#
發表於 05-8-25 16:25 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

我同老公拍拖3年半,結婚差不多15年,越來越愛。


男爵府

積分: 9848


4#
發表於 05-8-25 16:26 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

我同我老公由拍拖到結婚已經十四年la, 但佢仍然係好愛我ga.


男爵府

積分: 5849


5#
發表於 05-8-25 16:45 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

本帖最後由 mkmama21 於 11-4-12 18:23 編輯

Del


公爵府

積分: 28065


6#
發表於 05-8-25 17:16 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

唔係時間問題,要唔愛一年都可以唔愛啦
我同我老公拍拖2年半...結左婚7年零8個月,但我地依然好愛對方喎


別墅

積分: 551


7#
發表於 05-8-25 17:31 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

mkmama21 寫道:
因為佢無主動拖我手、抱我和鍚我,次次都是我叫佢先做,好唔開心!好似為了責任才繼續和我一齊。


我覺得最關鍵係你有冇feel到佢關心你, 反而係咪拖手呢d唔太重要.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 05-8-26 13:50 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 05-8-26 13:54 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12931


10#
發表於 05-8-26 14:06 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 65


11#
發表於 05-8-26 14:13 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

小香香 寫道:
同老公一齊才兩年..仲係熱戀中


so? 同個題目有咩關係?
人地唔係問"你", 係問大家覺得佢個case點.


侯爵府

積分: 24069


12#
發表於 05-8-26 15:10 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

我同男朋友拍拖三個月既時候開始,已經少左拖手,比起初初識既時候真係少左好多...到而家三、四年,我都唔覺有問題..拖手都唔代表d咩,最緊要係佢個心點對你嘛
mkmama21 寫道:
因為佢無主動拖我手、抱我和鍚我,次次都是我叫佢先做,好唔開心!好似為了責任才繼續和我一齊。


大宅

積分: 4508


13#
發表於 05-8-26 18:28 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

睇吓相方要些什麼,要簡單只係順其自然
生活,唔攪婚外情,如果你要的是激情,可以
咁講,大家婚姻好易玩完.


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


14#
發表於 05-8-26 21:34 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 311


15#
發表於 05-8-26 21:57 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

聽到大家講左咁多,我發現愛與不愛,不是單靠行為做左d乜,而係兩公婆相處,大家是否有愛及感受到被愛。若然一方話愛,但另一方都感受唔到,其實都好有問題。
我和老公一起已經差不多五年了,都會問佢係咪仲係咁愛我,佢當然話係。 :lol: 而事實上,雖然佢真係唔係一個好有情趣的人,但係從好多細節上,佢係一個了解我,而且又疼我的人。
大家都多d去欣賞自己的老公啦!你會發現他一定很多很可愛的地方,如果唔係你都唔會揀佢啦,係咪?
:-D myleung


男爵府

積分: 5261


16#
發表於 05-8-26 22:55 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

點解唔愛呀


複式洋房

積分: 312


17#
發表於 05-8-27 10:06 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

門香 :

愛與不愛不是表面的(當然'表面'既係好受歡迎,但可能你又怕佢會唔會對個個女仔都禁好,針無兩頭利呀),是自己惑受的.
我老公唔係'好表面'人, 結婚後上埋大陸工作重無咩情趣,但你知佢係愛你既.
結婚前佢努力追你, 結婚生完bb後到你就努力令佢個心為你/為你屋企啦.


複式洋房

積分: 483


18#
發表於 05-8-28 01:13 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

點解唔會呢!你同佢一齊都咁耐,你應該好清楚佢係乜野人la,每個人既表達方式唔同,佢被動並唔代表佢唔愛你架. :wink: 你地巳經十幾年,繼續行埋往後既路...


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 05-8-28 01:38 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

每個case都唔同,答案會多過一個!


禁止訪問

積分: 840


20#
發表於 05-8-28 02:27 |只看該作者

Re: 愛 or 不愛??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo