立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 879
複式洋房
積分: 404
viviwawa 寫道: 我試過兩次, 第一次停打後,兩星期後立刻來經,跟往正常一個月一次。 第二次停打後,就一直不來經,四個月後看婦科時比了調經藥,食藥後兩星期來經。 基本上剛停打一定會亂,但之後會正常返,至於我第二次停咁耐,係因為之前都打了三年幾四年。
積分: 921
carlala 寫道: 我都打左好幾年(2,3年)啦~ 咁咪又停好耐??? [quote] viviwawa 寫道: 我試過兩次, 第一次停打後,兩星期後立刻來經,跟往正常一個月一次。 第二次停打後,就一直不來經,四個月後看婦科時比了調經藥,食藥後兩星期來經。 基本上剛停打一定會亂,但之後會正常返,至於我第二次停咁耐,係因為之前都打了三年幾四年。
禁止訪問
積分: 205825
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy