婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 879


1#
發表於 05-8-24 13:21 |只看該作者

急問:打開避孕針,依家想停....

打開避孕針,依家想停....

係咪一定要食調經藥(食21日)

唔食會點?(醫生話d經會亂)

有冇人有經驗,話我知呀!?

唔該~


複式洋房

積分: 404


2#
發表於 05-8-25 00:32 |只看該作者

Re: 急問:打開避孕針,依家想停....

我試過兩次,
第一次停打後,兩星期後立刻來經,跟往正常一個月一次。
第二次停打後,就一直不來經,四個月後看婦科時比了調經藥,食藥後兩星期來經。
基本上剛停打一定會亂,但之後會正常返,至於我第二次停咁耐,係因為之前都打了三年幾四年。


別墅

積分: 879


3#
發表於 05-8-25 11:29 |只看該作者

Re: 急問:打開避孕針,依家想停....

我都打左好幾年(2,3年)啦~

咁咪又停好耐???

viviwawa 寫道:
我試過兩次,
第一次停打後,兩星期後立刻來經,跟往正常一個月一次。
第二次停打後,就一直不來經,四個月後看婦科時比了調經藥,食藥後兩星期來經。
基本上剛停打一定會亂,但之後會正常返,至於我第二次停咁耐,係因為之前都打了三年幾四年。


別墅

積分: 921


4#
發表於 05-8-25 17:51 |只看該作者

Re: 急問:打開避孕針,依家想停....

我舊時曾有3-4年時間打過,是每個月都打個隻,我每年都會有2個月時間唔打,比佢停一停,但從來都冇食過'調經丸'.


複式洋房

積分: 404


5#
發表於 05-8-25 19:18 |只看該作者

Re: 急問:打開避孕針,依家想停....

carlala 寫道:
我都打左好幾年(2,3年)啦~

咁咪又停好耐???

[quote]
viviwawa 寫道:
我試過兩次,
第一次停打後,兩星期後立刻來經,跟往正常一個月一次。
第二次停打後,就一直不來經,四個月後看婦科時比了調經藥,食藥後兩星期來經。
基本上剛停打一定會亂,但之後會正常返,至於我第二次停咁耐,係因為之前都打了三年幾四年。
[/quote]

我估可能每個人唔同,如果停得太耐,當然要睇醫生啦!


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 05-8-27 01:33 |只看該作者

Re: 急問:打開避孕針,依家想停....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo