嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3390

好媽媽勳章


1#
發表於 11-5-22 11:10 |只看該作者
我阿囡依家16個月,琴日開始咳,今日仲有痰,唔太想食嘢,佢好鐘意食魚,有冇話咳唔食得魚家?另外,有冇話食乜野可以化痰止咳?


大宅

積分: 2238


2#
發表於 11-5-22 13:57 |只看該作者
回覆 happylily 的帖子

可以食魚, 唔好食橙&涷既水果, 你可以用川貝(磨粉末)燉雪梨俾佢飲, 就咁飲(如果驚有啲苦可以加少少冰糖), 亦可以加落奶到都可以, 早晚飲, 大約2-3日就見效!


大宅

積分: 3238


3#
發表於 11-5-22 16:58 |只看該作者
heiemilyjayden 發表於 11-5-22 13:57
回覆 happylily 的帖子

可以食魚, 唔好食橙&涷既水果, 你可以用川貝(磨粉末)燉雪梨俾佢飲, 就咁飲(如果驚 ...

咁蘋果呢?可唔可以食架?


別墅

積分: 688


4#
發表於 11-5-22 18:35 |只看該作者
蘋果如果燉熱佢的話, 我覺得冇乜問題O既~ 另外, 中醫教我BB 咳的話落川貝母粉煲粥仔, 咁BB 唔覺唔覺就可以止咳喇~ 我試過都幾好~

化骨龍大戰2隻奴隸獸!


複式洋房

積分: 159


5#
發表於 11-5-22 23:05 |只看該作者
中醫角度, 咳係唔可以食魚, 越食越咳


大宅

積分: 2238


6#
發表於 11-5-22 23:13 |只看該作者
回覆 cherrycyc 的帖子

唔涷既蘋果就OK!


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-5-23 11:56 |只看該作者
中醫話唔好食蛋,牛奶, 暫時連生果都唔好食, 另食川貝粉我都覺得好有效~
BK の 會員
Merry X'mas!!!


大宅

積分: 3460


8#
發表於 11-5-23 12:46 |只看該作者
請問係咪要買d百幾2百蚊1兩既川貝先有效呢? 我買個d$70蚊1兩, 好似唔係好得咁?
我有一對寶貝仔女


別墅

積分: 640


9#
發表於 11-5-23 14:41 |只看該作者
聽講唔可以食魚,所以如果呀仔咳,我都盡量唔比魚呀仔食


大宅

積分: 1560


10#
發表於 11-6-9 16:28 |只看該作者
西醫話咳淨係可以食菜芯, 奶要開稀一半 (多1 spoon都唔得)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo