跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 237


1#
發表於 11-6-25 18:21 |只看該作者
有無人比BB食口服輪狀病毒疫苗?

而家4個月大會否太遲? 同太約多少錢? 邊度有多D資料呀?


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-6-25 19:25 |只看該作者
囡b怪2個月陣食左1次
上個禮拜食埋第2次
2次都冇發燒 不過勁忟
每次$650 total : $1,300
喺元朗食嘅


複式洋房

積分: 176


3#
發表於 11-6-26 09:31 |只看該作者
我個仔都係2個月時比佢食第一次,
四個月時食第二次。
每次就$720


複式洋房

積分: 237


4#
發表於 11-6-26 13:21 |只看該作者
回覆 jacko0112 的帖子

請問 會唔舒服幾內? (2次都冇發燒 不過勁忟)

定一兩日就無事?


複式洋房

積分: 237


5#
發表於 11-6-26 13:26 |只看該作者
醫生話有食兩次同食三次

但係就話兩隻都一樣........

你地知唔知有咩分別呢???

定係點解你地會用兩次果隻?




伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-6-26 18:18 |只看該作者
回覆 fai_9394 的帖子

2日


珍珠宮

積分: 34777


7#
發表於 11-6-27 13:42 |只看該作者
我阿b都係食兩劑, 在2個月and 4個月食, $650 一劑 (港島區)
間診所得兩劑個隻, 無研究過兩/三劑的分別(應該唔同藥廠出),
我bb食第2劑之後, 第二日d 便便有變稀咗...之後無事正常番
如果4個月先食的話, 食兩劑的就可以6 個月前食完, 因我睇單張話6 個月-2歲容易中招


別墅

積分: 781


8#
發表於 11-6-27 17:24 |只看該作者
我B囡星期六都食埋第二劑輪狀啦... 我仲打埋13格呀... 佢CRY到呀媽都唔認得呀... 鬼甘慘


複式洋房

積分: 342


9#
發表於 11-6-27 19:03 |只看該作者

回覆:fannypizza 的帖子

兩個月時吃咗一次,夜晚無發燒但都係勁忟扭計,今個周四去打針會吃埋第二次,都擔心的




伯爵府

積分: 15721


10#
發表於 11-6-27 20:05 |只看該作者
我個女2個月同剛剛4個月((健康院打針同日))都食左﹗﹗650一次元朗區,診所得2劑呢隻,無問有咩分別﹗﹗
因為同打針同日,所以唔知有咩特殊反應,因為2次都有發燒,阿女訓足2日無晒事﹗﹗


大宅

積分: 1372


11#
發表於 11-6-28 11:50 |只看該作者
本帖最後由 bbbonniebb 於 11-6-28 11:52 編輯
fai_9394 發表於 11-6-26 13:26
醫生話有食兩次同食三次

但係就話兩隻都一樣........

食2次同食3次果隻我有問過醫生..食2次果隻...好味d...要係6個月前食晒2劑..650一劑
食3次果隻...醫生話應該係難入口d...因為佢見多數bb食呢隻都好難餵...但可以7個月內食晒3劑...保障既範圍會大d..4xx一劑


複式洋房

積分: 261


12#
發表於 11-6-28 12:11 |只看該作者
我bb都食左一次了在2個月個時.. 佢星期四會再去打5合1同食埋第2次, 上次佢食完有少少燒同成日扭計!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo