興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6329


1#
發表於 11-6-14 14:22 |只看該作者
有冇人知道有關愛滋貓的存活是否同普通貓一樣?
昨日同一家去睇貓貓(領養),我仔仔喜歡了一隻有病的貓貓,雖然義工話佢個病唔會傳比人(我知唔會),但不知道會否難照顧,會唔會容易病,會否很快離開......
其實除了這隻貓貓喜歡,還有其他選擇的,所以想諗清楚...我仔仔比較容易哭,我之前隻狗狗離開,佢傷心咗好耐,有時重會自己諗諗下哭,所以我唔想樣一隻很快會離開我們的貓貓,我仔仔會真的哭得利害


侯爵府

積分: 21177


2#
發表於 11-6-14 15:29 |只看該作者
好似話好多流浪貓都有機會有這個病!如果有得選擇咪再選下先loh!!!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 8273


3#
發表於 11-6-14 16:14 |只看該作者
唔一定好多流浪貓都有...
貓愛滋即是FIV,同人既愛滋病徵相似,所以先叫貓愛滋
都係會透過貓貓間既母嬰、交配、血液接觸傳染,人貓唔會互相傳染
會唔會好快離開講唔定,大多數有FIV既貓貓都係會抵抗力愈黎愈弱
好多事其實都話唔埋,就算貓貓呢刻健健康康、無病無痛,都唔代表他日唔會病,大吉利是D講句,都可以好快因各種理由離去
但要注意一點,FIV係高度傳染病,如果你要養,只可以養一隻,或養其他貓時揀返都係有呢個病既貓貓...否則貓貓之間要做好全面既隔離措施,防止其他貓貓受到感染
P.S.希望呢隻貓貓可以快D搵到一個家


男爵府

積分: 6329


4#
發表於 11-6-14 21:19 |只看該作者
回覆 WINCEKWOK 的帖子

THANK!


男爵府

積分: 6329


5#
發表於 11-6-14 21:25 |只看該作者
其實貓貓真係好乖,我仔仔同佢玩咗好耐,我見到貓瞄真係好開心,但就因為有病的問題....我不是歧視貓貓,只因為我喜歡,就更加怕見到佢因為這個病而會辛苦,我同仔仔都好眼淺,我地會好心痛!!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo