自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7163


1#
發表於 11-6-14 09:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 11-6-14 09:25 |只看該作者
本帖最後由 veronna 於 11-6-14 09:26 編輯

直覺粗人先叫老母.

其他叫法又唔覺粗魯喎.


Latte, 又名臭TE或臭喵


禁止訪問

積分: 8894

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-6-14 09:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78289


4#
發表於 11-6-14 09:26 |只看該作者
個人覺得係..
如果你要同其他野比, 咁無野好講...


珍珠宮

積分: 33952

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 11-6-14 09:27 |只看該作者
少少啦...

點評

sharonmok  我都覺得小小  發表於 11-6-14 11:58


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-6-14 09:28 |只看該作者
老母好粗鄙, 因為通常罵人會"xx老母"

但其他唔覺粗鄙, 因為同罵人語句無關。

點評

karkar39  agree  發表於 11-6-14 17:57
Laipyerica  agree  發表於 11-6-14 14:25
shirley73a  agree w/u~  發表於 11-6-14 11:56


禁止訪問

積分: 558


7#
發表於 11-6-14 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7623


8#
發表於 11-6-14 09:29 |只看該作者
係. 因為通常都係講小你乜乜, 先加老母, 好少話小人老豆.

點評

方方媽媽  更加無可能小人老婆  發表於 11-6-14 17:52


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


9#
發表於 11-6-14 09:29 |只看該作者
非常粗俗


瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 11-6-14 09:33 |只看該作者
自己都唔想人地咁叫啦, 呢兩個字勁粗俗


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 11-6-14 09:34 |只看該作者
係!!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 11-6-14 09:36 |只看該作者
0526 發表於 11-6-14 09:23
如果叫老母係粗魯既, 咁叫老豆, 老婆, 老表又係唔係一樣咁粗 魯呢 ?

用黎鬧人會用, 平時唔會叫自己阿媽OR 99 做老母

eg...平時睇到d新聞, 都會話呢d人, 都唔知點用人老豆老母

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16931


13#
發表於 11-6-14 09:36 |只看該作者
覺得粗魯係因為有咀口咁用的關係, 但其實古文已出老母的叫法. 不過我都唔會咁叫. 但係我身邊都有朋友一提及父母, 就係老豆老母咁叫.


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


14#
發表於 11-6-14 09:37 |只看該作者
唔....我唔想個仔咁叫我

點評

natzuki  that's right! 己所不欲, 勿施於人  發表於 11-6-14 10:03


伯爵府

積分: 16040

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 11-6-14 09:38 |只看該作者
係~ 好粗魯


水晶宮

積分: 55644


16#
發表於 11-6-14 09:38 |只看該作者

回覆:你地認為叫亞媽做 "老母" 係唔係好粗魯呢 ?





少奶奶的身份,丫頭的命...


公爵府

積分: 29663


17#
發表於 11-6-14 09:38 |只看該作者
叫"老母"好粗俗喎!


水晶宮

積分: 64436

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-6-14 09:39 |只看該作者
非常粗俗


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


19#
發表於 11-6-14 09:44 |只看該作者
其實叫阿媽我都覺得粗魯!!

點評

karkar39  吓???????  發表於 11-6-14 17:58
yoma1975  同意!可似老馮咁.叫媽,媽媽或媽咪,會好啲.  發表於 11-6-14 15:41
Laipyerica  吓???????媽都粗俗.....????  發表於 11-6-14 14:26
alphabetagamma  叫阿娘或叫娘親?? hehe  發表於 11-6-14 12:28
wcpcelia  agree with fong媽...  發表於 11-6-14 11:25
fong媽  咁應該叫乜  發表於 11-6-14 10:48


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-6-14 09:47 |只看該作者
veronna 發表於 11-6-14 09:25
直覺粗人先叫老母.

其他叫法又唔覺粗魯喎.

agreed

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo