興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2558


1#
發表於 11-6-13 16:01 |只看該作者
我家唐狗,係由bb養起,今年3歲~~但係一年前佢不停抓個身同咬損晒兩隻手,帶佢睇醫生,醫生話可能係濕疹,開左d藥同藥水沖涼,好左一排又係咁,第2次係抓到個身甩晒毛同損晒,d皮膚發紅同發熱,又帶佢去睇醫生,醫生刮左d皮膚組織去check,話冇虫冇菌,應該可能係敏感,不過唔知係咩敏感,開左一個禮拜類固醇同消炎藥再加藥水沖涼,一停藥,又係咁.....再帶佢去睇第2個醫生,醫生又係做返上一個既野,又係話應該係敏感架喇,可能係我住村屋,比野咬,就咁開左支殺虫藥水,類固醇同消炎藥,一停藥,又係咁不停抓. . . 我keep住用藥水同佢沖涼,帶頭罩,蓍鞋,等佢唔好抓自己,但係前日我返到屋企,佢將所有野都整甩晒,佢抓到成個頭都冇晒毛,流晒血同膿,我即刻同佢用藥水洗,呢兩日佢訓完既地方都會有個"控",痴立立咁.....好灰心.....

已經試過同佢轉糧,又試過沖涼沖密d同疏d,又試過就咁用清水抹地.....都係咁.....有冇人知佢究竟咩事!!!我仲有d咩可以做???

點評

八婆仔@  你轉左咩糧?我隻唐唐轉左食DR.B生肉糧之後,D毛髮同皮膚靚到不得了!  發表於 11-6-14 12:29


禁止訪問

積分: 102652


2#
發表於 11-6-13 16:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2558


3#
發表於 11-6-13 17:07 |只看該作者
KT0603 發表於 11-6-13 16:46
會唔會精神緊張. 我以前隻肥猫成日咬自己條尾尖,掉晒毛成條小豬尾咁,差不多有2寸長.
我睇書學用布包住,佢 ...

但係佢真係好痕咁架,一食類固醇佢就完全唔會抓,正常晒....不過唔可以長期食....


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


4#
發表於 11-6-14 08:26 |只看該作者
早派我其中一隻唐狗都係咁, 我即刻同佢剪短晒d毛, 再早晚開水查呢隻藥水"libscrub cleaning solution"(pet central開既), 幾日後無事la.

Monkey媽媽


大宅

積分: 2558


5#
發表於 11-6-14 11:29 |只看該作者
Monkey媽媽 發表於 11-6-14 08:26
早派我其中一隻唐狗都係咁, 我即刻同佢剪短晒d毛, 再早晚開水查呢隻藥水"libscrub cleaning solution"(pet ...

我都已經同佢剷晒d毛,等佢舒服d~~我都係帶佢去pet central睇醫生架,不過佢淨係叫我用3條毛同佢沖.....你係邊區睇架??


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


6#
發表於 11-6-14 11:49 |只看該作者
3條毛?
我係西貢果間
Monkey媽媽


大宅

積分: 2558


7#
發表於 11-6-14 11:56 |只看該作者
Monkey媽媽 發表於 11-6-14 11:49
3條毛?
我係西貢果間

個名好似叫dermcare malaseb

我都係西貢個間睇呀 >.<" 你係咪搵阿mike睇呀??


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


8#
發表於 11-6-14 12:27 |只看該作者
我無專登搵mike, 邊個當值便睇邊個, 不過咁岩多數係mike

你住西貢邊度架, 我係對面海果頭
Monkey媽媽


大宅

積分: 2558


9#
發表於 11-6-14 12:36 |只看該作者
Monkey媽媽 發表於 11-6-14 12:27
我無專登搵mike, 邊個當值便睇邊個, 不過咁岩多數係mike

你住西貢邊度架, 我係對面海果頭 ...

我成日都撞唔o岩係mike,聽人講mike好似好d,我諗都要去睇多次喇,而家狗狗連個頭都甩晒毛,真係差d唔認得佢...... 我住南圍架,又會咁o岩大家都住西貢^^你有冇帶狗狗去寵物店沖涼架,西貢有冇邊間好呀??


大宅

積分: 2558


10#
發表於 11-6-14 12:39 |只看該作者
to 八婆仔@: 而家食緊pro pac羊飯, DR.B 全名係咩呀


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


11#
發表於 11-6-14 13:01 |只看該作者
本帖最後由 Monkey媽媽 於 11-6-14 13:05 編輯

回覆 ca217 的帖子

我家三隻狗狗都係自己同佢地洗架
你可以打去問, mike係邊日當值, 然後先book
南圍村頭, 中間or村尾?
唔好介意, 我唔係好鐘意果度, 好多惡人

Monkey媽媽


大宅

積分: 2558


12#
發表於 11-6-14 13:44 |只看該作者
Monkey媽媽 發表於 11-6-14 13:01
回覆 ca217 的帖子

我家三隻狗狗都係自己同佢地洗架

我都係有3隻狗狗呀,唐狗同北京都可以自己沖,但係隻金毛,沖涼冇問題,但係同佢吹就真係頭都大埋@@~曬乾又怕會中暑....我住個度算係村頭既,隔離鄰舍都OK架,可能D原居民比較惡啦!!你係咪租架??我搬入黎都有睇過對面海,不過嫌太入,但係D景真係好靚~~


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


13#
發表於 11-6-14 13:56 |只看該作者
回覆 ca217 的帖子

我有兩隻唐狗, 一隻迷你牧羊;

要同金毛吹毛, 又真係比較辛苦, 我衣家未有地方, 等第二時有能力買大花園既時候, 先再加養大狗.

我係買既, 對面海好方便, 可以行去, 坐小巴或船仔到市中心.

南圍村頭好似好d, 你果度既景都唔差la

Monkey媽媽


大宅

積分: 2558


14#
發表於 11-6-14 15:31 |只看該作者
Monkey媽媽 發表於 11-6-14 13:56
回覆 ca217 的帖子

我有兩隻唐狗, 一隻迷你牧羊; 要同金毛吹毛, 又真係比較辛苦, 我衣家未有地方, 等第二 ...
我之前都冇諗過養咁大隻狗狗架,但係佢前主人只係比8個階磚(4尺x2尺)佢活動,見佢好慘就收養左佢,呢一年都係拎去比人沖涼,越沖越貴,真係好唔抵呀!!

我都想買呀,但係而家700尺連個小小花園仔都要3百幾萬.....唉......


水晶宮

積分: 59166


15#
發表於 11-6-14 15:49 |只看該作者
有冇帶頭罩?


大宅

積分: 2558


16#
發表於 11-6-14 15:59 |只看該作者
shannnb 發表於 11-6-14 15:49
有冇帶頭罩?

有呀,係有一日佢自己整甩左,就抓到個頭流血流膿冇晒毛,而家都仲幫佢戴緊,唔敢除,之前損左d皮膚開始變黑


水晶宮

積分: 59166


17#
發表於 11-6-14 21:26 |只看該作者
會唔會係沖涼液敏感呢?(既然醫生check左冇事)

(唔太識醫狗…不過幫手估下有咩可能性!)

or……會唔會床仔wu jo要換?

or ……屋企太濕?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo