自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8373


1#
發表於 05-9-29 14:36 |只看該作者

Sogo - TST

Sogo TST 明天開幕, any BK friends will go there tomorrow? but may be very crowded.


大宅

積分: 1262


2#
發表於 05-9-29 15:39 |只看該作者

Re: Sogo - TST

知唔知開在尖沙咀邊度呀?


民房

積分: 5


3#
發表於 05-9-29 15:41 |只看該作者

Re: Sogo - TST

我都好想去睇o下.....


大宅

積分: 3901


4#
發表於 05-9-29 15:42 |只看該作者

Re: Sogo - TST

我今晚會去睇下
因為我有sogo咭
所以可以今晚可以去


大宅

積分: 2414


5#
發表於 05-9-29 18:44 |只看該作者

Re: Sogo - TST

知唔知開在尖沙咀邊度呀?
Gobby_lam 寫道:
知唔知開在尖沙咀邊度呀?
真實和謊言一起到河邊洗澡 ,先上岸的謊言偷偷穿上真實的衣服不肯歸還 ,固執的真實死也不肯穿上謊言的衣服,只好一絲不掛光溜溜地走回家,從此人們眼中只有穿著真實外衣的謊言, 卻怎麼也無法接受赤裸裸的真實.


子爵府

積分: 13092


6#
發表於 05-9-29 19:02 |只看該作者

Re: Sogo - TST

係以新世界同太空館中間,即係以前小熊王國果座building~~


男爵府

積分: 8331


7#
發表於 05-9-29 19:58 |只看該作者

Re: Sogo - TST

我姑奶頭先經過, 佢話好多明星 ( joey, twins.....)剪緊綵呀!


洋房

積分: 298


8#
發表於 05-9-29 22:53 |只看該作者

Re: Sogo - TST


大宅

積分: 3901


9#
發表於 05-9-30 08:07 |只看該作者

Re: Sogo - TST

我尋日去左~
好細~
不過佢0個supermarket入面有個好細既foodcourt!!


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


10#
發表於 05-9-30 08:37 |只看該作者

Re: Sogo - TST

請問有無bb野買呀,我有三百蚊coupon,我想買個門欄,thanks! :wink: !


大宅

積分: 3901


11#
發表於 05-9-30 13:05 |只看該作者

Re: Sogo - TST

唔好意思~
我唔覺有喎~


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 05-9-30 13:08 |只看該作者

Re: Sogo - TST

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo