心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2036


1#
發表於 11-6-18 13:58 |只看該作者
我只係想發洩下,今日我要帶住兩仔女,但仔仔又發燒,我個女得六個月。無人幫手,打去醫生到book時間又話要親自去排隊 ,又唔知等幾耐,叫奶奶個工人幫手睇住阿女先,佢話要飲完茶先得,咁都算!之後老爺仲要不停打黎問個孫點(一個鍾打三次黎)我又帶唔到去睇醫生打咁多次黎又幫唔到手
仲要我餵緊奶,攪到阿女支奶食左成個幾鍾都未食完
好down 好想發洩下。




伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


2#
發表於 11-6-18 18:42 |只看該作者
我唔得閒係唔會聽c6以外o既電話:;pppp:
風雨同路


大宅

積分: 2036


3#
發表於 11-6-18 22:26 |只看該作者

回覆:JJMumMum 的帖子

果個係屋企電話比較大聲,唔聽會嘈住bb




禁止訪問

積分: 4798

畀面勳章


4#
發表於 11-6-20 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo