自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3122


1#
發表於 11-6-18 00:17 |只看該作者
話說4/6已經入左數同埋send左地址比賣家,我仲寫埋回郵地址(係我自己嘅另外一個地址),為免萬一真的寄失,我都可以收到,但佢一路都無覆我有無收到我的入數同埋email,咁好la,過左一個星期喇,我都未收到件貨,咪又send email比佢問佢幾號寄出lor,但佢一路無覆,直至15/6,佢先覆,但成封email淨係寫:寄左了 我心諗:你有答過我野咩??好,嘅然你話寄左,咁咪又等吓lor,今日17/6喇,我都仲未收到,我又再email比佢,話佢再唔清楚覆我,我就會同yahxx投訴或考慮報警,佢覆左我喇,佢話喺小西灣寄出,但回郵地址寫佢地址,10/6寄出 我好討厭呢d人,我見佢一路咁多日都有喺佢個拍賣網度問答,無理由佢唔知我email佢lor..唔明點解d人會咁..


男爵府

積分: 5992

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-6-18 00:34 |只看該作者
所以我會比多少少$$$寄掛号 , 唔洗煩


王國長老

積分: 119115

王國長老


3#
發表於 11-6-18 00:39 |只看該作者
我都去開YAHOO拍賣BID慣, 以我所知慣例係如果平郵寄出, 風險係買家自己承擔, 所以一般我會揀掛號, 暫時未出過事.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 3122


4#
發表於 11-6-18 00:41 |只看該作者
回覆 edea 的帖子

我都知嘅,過我想睇吓有無得追番..


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-6-18 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 119115

王國長老


6#
發表於 11-6-18 00:50 |只看該作者
唉, 好難, 口同鼻拗, 佢堅持寄左都冇辦法.

有冇睇下佢信用紀錄, 之前有冇人俾負評佢, 話佢冇寄貨?
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 3122


7#
發表於 11-6-18 01:02 |只看該作者
回覆 edea 的帖子

我有睇過,total 200評語,有7個負評,主要話佢唔覆人,但又無話收唔到貨,其實我最唔滿意都係呢點


王國長老

積分: 119115

王國長老


8#
發表於 11-6-18 01:06 |只看該作者
其實200個先7個負評唔算多, 不過佢態度就明顯有問題. 想人返轉頭幫襯, 客服做好少少啦, 唔正面回應算點呢.

點評

-bella-  其實我覺得好多呀,我只幫襯0負評果d^^  發表於 11-6-18 01:36
kelliebebe  咪係  發表於 11-6-18 01:11
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


別墅

積分: 772


9#
發表於 11-6-18 01:32 |只看該作者

回覆:如果郵件寄失(平郵),可否追得番(喺yahxx拍賣嘅不愉快經歷)??

賣家係咪ben?



點評

kelliebebe  你試過幫襯佢??  發表於 11-6-18 01:39
kelliebebe  yes ar  發表於 11-6-18 01:36


水晶宮

積分: 50566


10#
發表於 11-6-18 01:34 |只看該作者
yahoo bid 係咁上下架啦...

就算好快寄出, 好多時都要成個星期先收到....

有時係淘寶買野仲快過本地買 ~


珍珠宮

積分: 33669


11#
發表於 11-6-18 01:34 |只看該作者
我都試過寄失
個賣家影左郵証我睇,同埋佢有成千分0負評,所以我只覺得係唔好彩

人地有証明到寄出既話 其實我地買家都冇野好追究


別墅

積分: 772


12#
發表於 11-6-18 01:51 |只看該作者

回覆:如果郵件寄失(平郵),可否追得番(喺yahxx拍賣嘅不愉快經歷)??

版主我諗我係同你同一個賣家,係ben2002002!條友又係問佢野就答得快,但入數後就睬你都有味,我mail左佢無數次,17/6覆我又係話寄左,我等埋星期六,如果都係收唔到我會打比佢,我响網度search到佢電話!




子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-6-18 01:58 |只看該作者
karkar39 發表於 11-6-18 00:49
我去YAHOO拍賣一向平郵寄出比我,都未出過事!

我只覺得你既賣家係存心呃人 ...

我都係... 反而唔鍾意掛號,因為如果唔係屋企就要去郵局拎,如果寄平郵管理處會幫我收...


男爵府

積分: 8311


14#
發表於 11-6-18 02:02 |只看該作者

回覆:如果郵件寄失(平郵),可否追得番(喺yahxx拍賣嘅不愉快經歷)??

我諗睇下遇著個點既賣家啫!我岩岩都買完野!星期三過數,星期五就收到貨啦!




禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-6-18 02:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-6-18 02:27 |只看該作者
回覆 karkar39 的帖子

真係未試過收唔到...


大宅

積分: 3122


17#
發表於 11-6-19 00:39 |只看該作者
回覆 yingying124 的帖子

其實我都係未試過收唔到


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


18#
發表於 11-6-19 00:47 |只看該作者
可以追到

你要問個買家份郵件特徽,邊間郵局寄出,回郵地址....

打返去你果區派遞局問

->派遞局資料

我自己試過寄野比人寄失..CHECK完知道因為太大件要遲D派
又試過等左個幾星期都收唔到...打去問之後先知寫錯左地址...講返特徵比個幫辦知之後,我第二日就收到
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


大宅

積分: 3122


19#
發表於 11-6-19 00:55 |只看該作者
回覆 patpat234 的帖子

好感謝你提供嘅方法同資料呀!!~我星期一會打電話去問吓,不過個賣家都唔知仲會唔會覆我=.=

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo