婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1696


1#
發表於 11-7-1 13:58 |只看該作者
還有食什麼養身體?thx




大宅

積分: 3356


2#
發表於 11-7-1 15:49 |只看該作者
惡露未清時,食黑木耳喇,可清瘀血及通血管,以清淡食物爲主。
惡露清晒後,可慢慢進補,食高蛋白質的食物,有助傷口復原,宜飲滋補湯,例如花膠蟲草湯及烏雞湯等,還要食蔬果,可吸收多啲維他命,增強免疫力。
當歸雖補血,但含雌激素,還有燕窩及雪蛤膏,最好不要吃。
另外,聽說小x後容易受孕,因子宮擴大了,受精卵容易著床,如欲再嘗試的話,不宜食一些有助子宮收縮的食物,例如:鹿茸等
而我本人不知其他中藥藥用成分及功效,故進補時,我以食花膠、蟲草為主,因這兩種屬溫補,且可提高免疫力及理肺,而我本人容易傷風及咳嗽,所以很適合我,還有我嘅婦科醫生都建議我食冬蟲草潻!
上述只是我個人建議而已!希望幫到你喇!


大宅

積分: 1696


3#
發表於 11-7-1 17:53 |只看該作者

回覆:小產後,有什麼要注意?

謝謝你呀。好詳盡呀。我做完手術都有一個星期, 惡露不算多。我聽其他人講係咪最好多躺在床上多d,對子宮好架?




大宅

積分: 3356


4#
發表於 11-7-1 20:21 |只看該作者
不用客氣,最緊要幫到你。
醫生話吾洗點瞓喎!而我啲朋友及上網講儘量多臥床休息及不可提取重物,否則,子宮有機會下垂。而我大部份時間都瞓响床上。

人工流產的話,好似坐月,頭十二朝只可用薑水抹身,萬一要洗頭,洗完後必須吹風筒吹至全乾,否則入頭風,將來容易頭痛。平日不可吹自然風,但可嘆冷氣,還要穿長衫長褲,為免病倒及有風入骨而引到老年風濕,事關小產後,身子較為虛弱。

至於自然流產通常都是早期未成形的胚胎,即是只有胎long, 故月經來後可再嘗試,不用坐月,故比較簡單,只需調理身體便可。

我們大家一齊努力吧!希望你早日康復!祝早孕!


大宅

積分: 3356


5#
發表於 11-7-1 20:37 |只看該作者
還有,你要好好調理身體,三個月後再嘗試吧!不要太心急,因嚟緊頭一二次排出來的卵子都有缺陷的,且子宮仍未康復,萬一懷孕,受精卵亦難以著床,最終都是流產,你最好請教你的醫生吧!而我的醫生話三個月後(即三次來經後)可再嘗試!


大宅

積分: 1696


6#
發表於 11-7-1 23:00 |只看該作者

回覆:小產後,有什麼要注意?

謝謝你呀。我兩個星期後去覆診,再問清楚醫生先。




大宅

積分: 3356


7#
發表於 11-7-12 21:13 |只看該作者

回覆:peg22 的帖子

今嗰星期六是第二次覆診




大宅

積分: 1696


8#
發表於 11-7-12 22:56 |只看該作者

回覆:Strawberry_2011 的帖子

我明天都覆診啦~




大宅

積分: 3356


9#
發表於 11-7-13 23:31 |只看該作者

回覆:peg22 的帖子

你今天覆診如何?是否已清晒所有組織呢?
你有冇問吓醫生你幾時才可開工造人?
祝你早日康復!




別墅

積分: 589


10#
發表於 11-7-14 11:31 |只看該作者

回覆:小產後,有什麼要注意?

我昨晚剛剛在東區做了流產手術,醫生話可能係"葡萄胎",要keep住檢查清哂先可以再做人,好彩的話一年後才可以懷孕。有冇好的中醫師介紹調理小產後身子。大家都努力呀!




大宅

積分: 1696


11#
發表於 11-7-14 18:25 |只看該作者

回覆:Strawberry_2011 的帖子

已經清晒,一切正常。醫生話3-4星期會黎m。




大宅

積分: 1696


12#
發表於 11-7-14 18:29 |只看該作者

回覆:小產後,有什麼要注意?

葡萄胎我未聽過呀,不過我都祝你快d復完,調理好身子再努力




大宅

積分: 3356


13#
發表於 11-7-14 21:24 |只看該作者

回覆:peg22 的帖子

咁就好喇!記得好好休息!




大宅

積分: 1696


14#
發表於 11-7-14 21:28 |只看該作者

回覆:Strawberry_2011 的帖子

我要返工呀,而加大部份時間都係坐,返到屋企先躺在床~




大宅

積分: 3356


15#
發表於 11-7-16 23:13 |只看該作者

回覆:gloria_ray 的帖子

Take care! 請多多休息吧!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo