心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 222


1#
發表於 11-6-17 23:04 |只看該作者
/.\

中學畢業後不停咁做野,番幾份工,機乎斷絕晒社交.
家下番番去讀書,
不過預左工作環境都系無咩差唔多年齡的女仔.
[其實我畢業都系二字頭, 不過到真真正正正式畢業,都26,27啦...因為我畢業後仲要讀多幾年兼職.]

阿媽成日催我拍拖,叫我好1,2年後好結婚....

不過...番學果到,識唔到女仔 / 好女仔都比人MARK左...
出來做野, 經歷過好多失意, [當然...我家下算苦盡甘來.畢業都系專業人士的...]
搞到自己好避世, 對上一次試下追女仔已經系中學年代,都成差唔多3,4年前的事...

其實有咩方法可以擴寬自己的生活圈子, 識多D朋友, 搵另一半?

我真系唔多識大人,成年人的社交方法.
因為我畢業系醫院做的, 真系唔會咁多機會有D後生女同事, 又唔會見到咁多陌生仔.[病人就有...不過我見到果D病人, 我當佢天仙咁靚,性格幾好都無用....因為我讀果科,唔好聽,真系D人醫番都煩事講...]

唉...


瑪瑙宮

積分: 139710


2#
發表於 11-6-17 23:10 |只看該作者
唔係喎, 我見威院好多護士好省鏡.


複式洋房

積分: 222


3#
發表於 11-6-17 23:18 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 11-6-17 23:10
唔係喎, 我見威院好多護士好省鏡.

但果D系姐姐來架

家下成日都好!DRY,放假就系屋企上下網打下機,煲下劇咁。



伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


4#
發表於 11-6-18 18:57 |只看該作者
去旅行啦!學下興趣班....得唔得呀?

大學同學呢?

舊同學聚會,舊生會聚會...

不過唔好意思,我老公都係我主診醫生嚟架

風雨同路


男爵府

積分: 9810


5#
發表於 11-6-18 19:50 |只看該作者
我有好多單身女仔朋友wor,不如介紹你地認識


複式洋房

積分: 222


6#
發表於 11-6-18 20:12 |只看該作者
JJMumMum 發表於 11-6-18 18:57
去旅行啦!學下興趣班....得唔得呀?

大學同學呢?

其實, D興趣班去邊到JOIN?
我成日都叫人去參加D興趣班. 但真系得過講....我剩系識建議人,但去邊到JOIN?

我屋企樓下都有D興趣班的,但只系FOR D 阿巫, 細路參加的...

去邊到有D興趣班可以JOIN呀

同埋,我見到果D病人...同你果D唔同, 果D....系類近絕症的.系永遠同一定無得醫到100%好的
仲有,我又唔系醫生醫生咁高社會地位同人工, 真系唔驚識唔到女仔,
果D真系唔好聽果句, 威水到有人主動識佢家馬


家下生活真系好DRY, 以前做野,真系番工放工,訓覺.
家下讀緊書, 得閒已經行下去圖書館, 行下街. 踩下單車, 試下擴闊自己的活動空間.

但都系一諗到第時番工接觸到的同事,一定大過我.病人又一定識唔過.
我真系發覺我可能入錯行, 第日會唔會孤獨終老



複式洋房

積分: 222


7#
發表於 11-6-18 20:15 |只看該作者
SiuBay 發表於 11-6-18 19:50
我有好多單身女仔朋友wor,不如介紹你地認識

你果D女性朋友系咪18,20架

其實我想系到八下大家點樣識到自己的另一半,
學下野炸.

唔系來徽友的.


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


8#
發表於 11-6-18 21:30 |只看該作者
回覆 ray921 的帖子

上網尋找,

但一定要你對嗰樣嘢好有興趣先好去.唔係你會好快死.

好似我家姐之前都係佐敦學過畫畫.
風雨同路


男爵府

積分: 9810


9#
發表於 11-6-18 21:42 |只看該作者
甘你即是想認識18,20歲既女仔啦?你幾多歲呀?如果廿幾就唔駛咁心急結婚,工聯會都有大把野學啦。


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


10#
發表於 11-6-18 22:26 |只看該作者
工聯會好多啊無架.去私人嗰d啦
風雨同路


複式洋房

積分: 222


11#
發表於 11-6-18 23:46 |只看該作者
廿幾炸我,不過想認真識個好女仔囉

我都聽講工聯會好多阿巫.
有D咩地方後生女仔會報名參加架.mouth:

再系咁落去,
日日番學,放學,番工,放工咁電車,咁宅.

我驚我30歲都仲系識唔到女朋友

好想擴寬下生活圈子.


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 11-6-19 22:40 |只看該作者
好多有野學, 港專, 明愛, 青年會...., 如果要識後生女, 不如學瑜珈, 去 gym, 學跳舞.


複式洋房

積分: 222


13#
發表於 11-6-20 20:18 |只看該作者
今日發生左件事.

我系醫院到見到個同我同樣身份的女仔

我諗佢有留意下我,亦都有留意到我留意佢.

不過兩次撞到, 一次做緊野, 一次就成班人,仲有D老闆秘書[即系普通正式STAFF的上司的上司的上司的上司的秘書,好似系.]系到,便方便上去問佢拎電話.

我對佢真系幾有FEEL.
希望可以做下朋友啦

來緊暑假都應該系同一間醫院到共事, 我唔信撞你唔到

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo