心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   1


民房

積分: 15


1#
發表於 11-6-5 23:58 |只看該作者
家人有膽管癌,請問有無中醫介紹位於九龍


大宅

積分: 1194


2#
發表於 11-6-22 02:53 |只看該作者
我爸爸之前有鼻咽癌3期去左依中醫度都ok你可以試吓,不過佢只係針灸無藥食嫁向銅鑼灣遠就遠左D如果有興趣PM我,我爸爸依家已經番工

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo