興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32201


1#
發表於 11-6-18 18:32 |只看該作者
因為有兩個屋企人都用緊samsung galaxy系列,不過唔同型號~請問一部電腦可唔可以裝兩個kies?????thx


禁止訪問

積分: 4249


2#
發表於 11-6-18 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1292

好媽媽勳章


3#
發表於 11-6-19 00:14 |只看該作者
其實好似裝一個kies就可以用到多過一部唔同型號既機架喇, 因為我之前都有兩部好唔同型號既機, 一部係i9000, 另一部係wave, 依家就變成i9000同i9003, 都無問題喎, 所以我諗唔駛裝兩次囉!

點評

mini_yan  原來裝一個已經可以駁幾部唔同電話...明白哂~唔該哂你ah~~~~~~  發表於 11-6-19 08:06


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-6-23 22:52 |只看該作者
kies有咩用架?


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


5#
發表於 11-6-24 10:14 |只看該作者
baby_happy 發表於 11-6-23 22:52
kies有咩用架?

Kies 係比o的 Samsung 機用黎 Backup, upgrade 及駁 outlook 用...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo