懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4191


1#
發表於 11-6-26 00:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1552


2#
發表於 11-6-26 00:49 |只看該作者

回覆:我地係唔係要訓地請願求政府唔好比大6人落黎生仔?

贊同,我要生路




禁止訪問

積分: 4191


3#
發表於 11-6-26 00:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19566


4#
發表於 11-6-26 01:00 |只看該作者

回覆:呀度 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 373


5#
發表於 11-6-26 01:02 |只看該作者

回覆:我地係唔係要訓地請願求政府唔好比大6人落黎生仔?


啲大陸人黎香港奶粉尿片乜都搶.你地都知道自己既國家好唔安全?咁就做好d啦..有乜就搭火車黎香港大支野咁搶!
老公係香港人就要福利?咁我地哩d土生土長兩公婆都係香港人既咁又點?福利仲要比你地小
6000蚊又喊苦喊忽..兒加叫你地係返(自己)地方生又扮到好慘!比你入到醫院又大支野有錢大晒..一日最衰都係你地d(大陸人)!!




珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-6-26 03:39 |只看該作者
我跪返佢地叫佢地唔好落黎生仔啦

Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


大宅

積分: 4620

畀面勳章


7#
發表於 11-6-26 07:06 |只看該作者
想一家團聚的,咪申請咗落來先生bb囉:;pppp:或如周生所講返祖國生完先申請落來囉!甘簡單的問題都唔明。:;pppp::;pppp::;pppp:


大宅

積分: 4135

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-6-26 12:35 |只看該作者
雖然我晤係大肚婆,但我覺得妳哋有道理,我一定支持妳哋,如果妳哋遊行我都去.


大宅

積分: 3935


9#
發表於 11-6-26 14:21 |只看該作者
我地駛唔駛拉大隊去包圍立法會... 真係唔發火當我地透明...


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


10#
發表於 11-6-26 16:27 |只看該作者

回覆:我地係唔係要訓地請願求政府唔好比大6人落黎生仔?

贊同
6000蚊個下真係吾講
但有必要係香港生咩?
你地老公係香港人真係吾係大哂!
知道你地吾想分隔兩地
但吾好持住自己老公係香港人就覺得自己係香港生就係權利同福利先得嫁
講真衣家限制左你地姐 但一定有大陸媽媽到作動個下沖入急症室嫁!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo