跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22925


1#
發表於 11-6-16 09:37 |只看該作者
孕婦臨盆前宜向左側睡

臨盆在即的婦女,睡覺時如非傾向左邊側睡,會增加胎死腹中的危險。新西蘭奧克蘭大學研究人員發現,臨近分娩的孕婦,睡覺時側向右邊或仰卧睡覺,會阻礙血流至胎盤,死胎風險較向左邊側睡高一倍。
該項研究跟進 155名在懷孕最後一個月出現胎死腹中情況的孕婦,與 300多名懷孕正常的婦女比較,了解孕婦睡覺模式與死胎的關係,結果發現孕婦打鼾及日間小睡與流產無關,但臨盆在即的孕婦若睡覺時身體並非傾向左邊,胎死腹中風險較高,推算比率為千分之 3.93;傾向左側睡覺則只有千分之 1.96。研究刊於英國醫學雜誌。

Source : http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110616&sec_id=4104&subsec_id=3626368&art_id=15346718
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


大宅

積分: 1229


2#
發表於 11-6-16 12:31 |只看該作者
聽落好恐怖咁wor


大宅

積分: 1128

畀面勳章


3#
發表於 11-6-19 21:21 |只看該作者
左側睡小B會踢我,佢唔LIKE左側睡, 咁點算啊!


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


4#
發表於 11-6-21 12:02 |只看該作者
我有左之後一直都係左側睡


大宅

積分: 3833


5#
發表於 11-6-21 16:06 |只看該作者
我一向都係左側瞓..


複式洋房

積分: 146


6#
發表於 11-6-26 11:07 |只看該作者
i m starting to do this position tooo!!!


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


7#
發表於 11-6-26 13:08 |只看該作者
個胎越大,左側睡舒服好多,不過左手有小小唔舒服


大宅

積分: 2573


8#
發表於 11-6-27 10:59 |只看該作者
報導係講臨盆前, 宜家0甘早, 係唔係冇關係的?


侯爵府

積分: 22925


9#
發表於 11-6-27 11:03 |只看該作者
BINGO開始到依家我都盡量左側瞓,我覺得舒服D
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


10#
發表於 11-6-27 11:43 |只看該作者
小but 發表於 11-6-27 10:59
報導係講臨盆前, 宜家0甘早, 係唔係冇關係的?

問過醫生,佢都話最好左瞓,BB吸氧好些


大宅

積分: 2573


11#
發表於 11-6-27 14:09 |只看該作者
小津運河 發表於 11-6-27 11:43
問過醫生,佢都話最好左瞓,BB吸氧好些

其實見完報導後都盡量左瞓, 但有時瞓太耐好攰都會轉0下。但都會盡量習慣的。


男爵府

積分: 5361

畀面勳章


12#
發表於 11-6-28 12:35 |只看該作者
小but 發表於 11-6-27 14:09
其實見完報導後都盡量左瞓, 但有時瞓太耐好攰都會轉0下。但都會盡量習慣的。 ...

我都係,瞓太耐真係好攰,希望你同BB都身體健康呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo