婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 963


1#
發表於 11-7-15 13:06 |只看該作者
我右邊耳仔好似比野塞住左咁!聽到自己講野好大聲!好辛苦呀••••發生左都幾個月!但我係屋企唔會有咁既情況一出街先會!途中有去睇過私家但都唔好!




水晶宮

積分: 73497


2#
發表於 11-7-15 16:27 |只看該作者
你係咪耳咽管塞左呀,我之前都試過咁樣,後來睇醫生好番,佢比我成果幾隻係敏感藥,加埋一齊食就醫好左~~~


別墅

積分: 963


3#
發表於 11-7-15 16:33 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-15 16:27
你係咪耳咽管塞左呀,我之前都試過咁樣,後來睇醫生好番,佢比我成果幾隻係敏感藥,加埋一齊食就醫好左~~~ ...

咁係咪我唔理佢會惡化嫁. 我睇私家佢話我發炎但比藥水我滴冇用
咁我係咪應該去醫院睇... 因為我E+有左BB 嫁


水晶宮

積分: 73497


4#
發表於 11-7-15 16:51 |只看該作者
咁如果醫生話係發炎既話,咁就唔同我啦,耳咽管塞唔理會唔會惡化我唔清楚,但如果係發炎既話就一定要睇好佢,唔係會好麻煩,你一係去睇普通科,同佢講你既情況,叫佢寫介紹信你睇專科,但如果你係睇私家寫既話,一定要叫醫生寫urgent先好,唔係會有排等~~~


禁止訪問

積分: 240


5#
發表於 11-7-15 19:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


6#
發表於 11-7-15 21:10 |只看該作者
快睇 !小心 鼻 xx ,我家姐中左,好煩 !


別墅

積分: 963


7#
發表於 11-7-15 23:47 |只看該作者

引用:你係咪去睇專科呀,

原帖由 富媽媽 於 11-07-15 發表
你係咪去睇專科呀,
係ah...邊度睇好




別墅

積分: 963


8#
發表於 11-7-15 23:48 |只看該作者

引用:快睇+!小心+鼻+xx+,我家姐中左,好煩+!

原帖由 潘高壽 於 11-07-15 發表
快睇 !小心 鼻 xx ,我家姐中左,好煩 !
鼻xx???咩黎?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo