烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-2-24 18:49 |只看該作者
剛剛有BB,食D咩對BB好呀,我剛剛有左BB個2個月,,開頭應該食咩好呀,有D咩唔食得呀,醫生話咩都得呀


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


2#
發表於 11-2-24 23:18 |只看該作者
http://www.motherno1.com/

http://www.pregnant.com.hk/


伯爵府

積分: 16331


3#
發表於 11-2-25 10:28 |只看該作者
只要你有胃口(有d人嘔得好厲害)就食乜都得.最緊要係營養均衡,餸菜要新鮮,唔好食咁多零食/街外嘢咁(多味精).
好多人會燉補品,我就乜都冇,只係照醫生講嘅去做,但阿囡由陀到出世都好健康.


男爵府

積分: 8650


4#
發表於 11-2-25 12:27 |只看該作者
醫生會開葉酸&鈣片


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-2-25 14:31 |只看該作者
可惜我係無飯媽媽呢..邊有時間煮飯呀...所以都係係街食


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-2-25 14:32 |只看該作者
原帖由 Irvine 於 11-2-25 12:27 發表
醫生會開葉酸&鈣片


有呀...不過...我有飲媽媽奶粉..葉酸&鈣片唔知仲食唔食好呀,驚大多


超級版主

積分: 210923

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


7#
發表於 11-2-25 15:35 |只看該作者
原帖由 hate3party 於 11-2-25 14:32 發表


有呀...不過...我有飲媽媽奶粉..葉酸&鈣片唔知仲食唔食好呀,驚大多

各人體質不同,需要亦不同,最好問清楚您的醫生
唵嘛呢叭咪吽      
ॐ मणि पद्मे हूँ
ༀ་མ་ཎི་པད་མེ་ཧཱུྃ


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-3-26 10:15 |只看該作者
最近有d出血...醫生叫我休息多d...
我諗食咩都無用喇,,


別墅

積分: 953


9#
發表於 11-3-26 11:18 |只看該作者
唔好咁灰, 休息多些, 無事既.


子爵府

積分: 11902

醒目開學勳章


10#
發表於 11-3-26 13:57 |只看該作者
試下隔晚吃一劑桑寄生蛋著茶,安胎的!


子爵府

積分: 12210


11#
發表於 11-3-28 17:42 |只看該作者
fanny4 發表於 11-3-26 13:57
試下隔晚吃一劑桑寄生蛋著茶,安胎的!

乜桑寄生蛋茶係安胎架? 我仲以為係涼既tim


禁止訪問

積分: 10763


12#
發表於 11-3-28 23:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5185


13#
發表於 11-3-29 01:59 |只看該作者
出血要多D訓床
唔好咁早飲媽媽奶粉,BB仲細熱量同蛋白質需求未算大
飲媽媽奶粉D熱量同蛋白質就肥落你身上
真係怕唔夠其他營養素就食維他命丸如善丸, materna
盡量食多D唔涼既蔬果
成人每日應進食400g蔬果


子爵府

積分: 10628

醒目開學勳章


14#
發表於 11-3-29 11:52 |只看該作者
多吃綠色的蔬菜.
以增加葉酸
可吃孕婦維他命丸或奶,以補在街外吃飯的不足


子爵府

積分: 10628

醒目開學勳章


15#
發表於 11-3-29 11:54 |只看該作者
回覆 hate3party 的帖子

要臥床休息了,待穩定才可活動


大宅

積分: 1908


16#
發表於 11-3-30 12:52 |只看該作者
我冇食補品,極其量系燕窩,但唔覺有料到,食魚啦!我食左好多魚。其實正常飯餐就ok啦!


大宅

積分: 1908


17#
發表於 11-3-30 12:53 |只看該作者
奶,鮮奶!


大宅

積分: 4085


18#
發表於 11-3-30 13:21 |只看該作者
飲魚湯, 例如番茄著仔魚尾湯


大宅

積分: 2678


19#
發表於 11-3-30 20:55 |只看該作者
唔好食涼野,
飲D鮮奶吖,
希望會白D,
千祈唔好食太多熱氣野,
個BB D皮膚會好差架.


禁止訪問

積分: 1644


20#
發表於 11-3-30 21:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo