親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-6-25 14:39 |只看該作者
有冇人去過惠洲棕櫚島 (plam island resort)?? 好玩嗎?


男爵府

積分: 9267


2#
發表於 11-6-25 15:21 |只看該作者
好啱我地一家大細,我已經去過4次(兩年內),但都仲係好鍾意去.


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


3#
發表於 11-6-25 15:22 |只看該作者

回覆:惠洲棕櫚島

由香港有車直上定要堔圳轉車?要幾耐?



點評

得意媽  如深圳CALL車上繼1小時15分鐘.  發表於 11-6-26 17:29


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-6-25 15:38 |只看該作者
回覆 蔚晴 的帖子

可唔可以講多D?? 例如, 幾多$/room ? 交通方面, 有冇車由香港直到? .... 不好意思, 這樣多問題, 因為想計劃暑假去玩一/二天...




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


5#
發表於 11-6-25 15:50 |只看該作者

回覆:惠洲棕櫚島

我搵到資料,等我擇日去玩先
http://www.sunflower.com.hk/hotepackpdf/CHPA02CH.pdf




男爵府

積分: 9246

畀面勳章


6#
發表於 11-6-25 16:22 |只看該作者
小朋友有無野玩架???

點評

得意媽  有好多, 有4-5款小工藝, 桌球及各球類活動, 大型波波池, 兒童高卡車, 泳池...  發表於 11-6-26 17:34


男爵府

積分: 9267


7#
發表於 11-6-25 16:36 |只看該作者
香港有車直到,可以係永東問吓,我次次都係自己CALL車由福田去,大約
1.5 hrs就到.通常都幾個家庭一齊去,有3/4/5房的apartment,大約2600人民幣一晚,(包3張康體券,200元現金券)


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


8#
發表於 11-6-25 16:53 |只看該作者

回覆:惠洲棕櫚島

別墅果種好正




大宅

積分: 2843


9#
發表於 11-6-25 21:59 |只看該作者

回覆:惠洲棕櫚島

好好玩呀,我去過兩次




大宅

積分: 3380


10#
發表於 11-6-25 23:57 |只看該作者

回覆:惠洲棕櫚島

冇錯,值得推介,尤其搵兩三個家庭一起book別墅,超正!d細路喺屋內走來走去,已經好夠!




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


11#
發表於 11-6-26 11:05 |只看該作者

回覆:惠洲棕櫚島

別墅離餐廳活動中心都要坐高球車,等車?
直接call酒店book 房係咪最抵



點評

得意媽  直接.....冇記錯按價目表75折.  發表於 11-6-26 17:35
得意媽  離房前10-15分鐘call前台, 他們會安排車過來.  發表於 11-6-26 17:34


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


12#
發表於 11-6-26 12:40 |只看該作者
Good good good ,小朋友巧開心!


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


13#
發表於 11-6-26 17:36 |只看該作者
本帖最後由 得意媽 於 11-6-26 17:37 編輯

http://www.piresort.com/html/chi/offer.asp

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3248495&extra=page%3D1&page=1


男爵府

積分: 8425


14#
發表於 11-6-27 14:18 |只看該作者
我想問有去過嘅媽媽, 邊到會有尿片買呢?
隋心而行


大宅

積分: 4084


15#
發表於 11-6-28 11:54 |只看該作者
leewu 發表於 11-6-27 14:18
我想問有去過嘅媽媽, 邊到會有尿片買呢?

入面好似無喎, 要搭番車出去WAL-MARK(沃爾瑪) 大型超市就有~


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-6-28 12:04 |只看該作者
我朋友去過, 話好正, even kids only 2-3 都好 ok
所以我哋都book咗7月中一齊去玩


大宅

積分: 1640


17#
發表於 11-6-28 15:07 |只看該作者

夜晚係咪冇嘢玩????

蔚晴 發表於 11-6-25 15:21
好啱我地一家大細,我已經去過4次(兩年內),但都仲係好鍾意去. ...


複式洋房

積分: 304


18#
發表於 11-6-28 17:26 |只看該作者
想問我地一家三口去有冇酒店房bk,定係全部都係别墅啊?


複式洋房

積分: 304


19#
發表於 11-6-28 17:27 |只看該作者
想問我地一家三口去有冇酒店房bk,定係全部都係别墅啊?

點評

SFNK  係有架, 你打去香港辦事處問, 會詳細D  發表於 11-6-28 21:11


伯爵府

積分: 18575


20#
發表於 11-6-29 00:17 |只看該作者
我地easter去黎一行18人book左5房別墅, 小朋友真係玩得好開心

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo