婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 534


1#
發表於 11-7-15 11:27 |只看該作者
如題, 上星期六我食完之後, LI幾日下腹(應該係子宮)間唔中有D痛,好似黎M的痛,想請問下食完後係咪會有這種情況? 同埋下次黎M係咪會早咗黎同埋有D咩反應? 因為我第一次食.


男爵府

積分: 6204


2#
發表於 11-7-15 12:21 |只看該作者
會嘔同暈... 亦可能會無用....
你都係去睇睇醫生好喎.


別墅

積分: 534


3#
發表於 11-7-15 12:58 |只看該作者

回覆:vvlamho 的帖子

D藥係醫生開比我,食完會頭暈同嘔,但我無,所以我想知仲會有咩反應。




公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


4#
發表於 11-7-16 21:28 |只看該作者
我食過一次, 食咗第二日會好似有咗咁作嘔作悶, 維持咗幾日, 之後冇事

網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo