自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35592


1#
發表於 11-7-6 18:49 |只看該作者
如題,可以係食品!

Thx



好好過每一天......


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-7-6 19:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


3#
發表於 11-7-6 19:18 |只看該作者

回覆:CALVEN 的帖子

如果吾係食物呢?有咩建議?



好好過每一天......


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-7-6 19:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8164

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-7-6 19:32 |只看該作者
送個memo夾, 夾上夾住張同學班相


子爵府

積分: 12740


6#
發表於 11-7-6 19:37 |只看該作者

回覆:jacquesau 的帖子

其實是否一定要買呢?每年,學生送給我的禮物也很多,有相架,星星,杯等,放好之後過左好耐,都忘記是誰送了。只有一份禮物,我放在我的書桌上超過十年了,我仍十分喜歡。那是一張由學生和他家長在電腦設計的一封感謝信,內容大約50字,多謝我如何幫助他,教導他由一個怕事的男孩成為一個勇敢的孩子,十分感激我等等,信末有學生和他家長的簽名。
我每次看到都十分感動,因為很少學生會這樣做,而且在信中,我感到他是誠心的感謝。我把這信過了膠,放在學校書桌上,它給我很多的鼓勵,令我覺得,教學幾辛苦也是值得的。
其實送禮是出自誠意和心思呢!




珍珠宮

積分: 35592


7#
發表於 11-7-6 20:29 |只看該作者

回覆:ill 的帖子

Sorry, 份禮物是送俾老師,但係係同事離職所以送禮物俾佢。
不是畢業生送給老師!



好好過每一天......


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


8#
發表於 11-7-6 21:01 |只看該作者
我覺得最緊要係唔好寫錯人名. 朋友曾收過家長送的刻名水晶座, 她姓"王"但對方寫"黃", 都唔知好嬲定好笑....


伯爵府

積分: 15266


9#
發表於 11-7-6 21:15 |只看該作者
如果佢唔轉行, 真係紅筆最實用, 送一打好寫既筆芯啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo