自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


1#
發表於 11-7-6 12:57 |只看該作者
好深印象係:
肥貓流浪記 -- 慘到呢...一諗記首「世上只有媽媽好」就想喊....
再見螢火蟲 -- 睇完真係好心up....
A.I.人功智能 -- 個機械人小朋友對人類媽媽無條件既愛,自己做左媽媽之後更深體會....

大家都分享下呀~

點評

安安太太  我都係係A.I.就想喊  發表於 11-7-6 16:40


子爵府

積分: 10100


2#
發表於 11-7-6 12:59 |只看該作者

回覆:有冇邊套戲令你必喊?

左眼見到鬼



點評

yee609  same here  發表於 11-7-7 01:57
是是但但  SAME HERE! T^T  發表於 11-7-6 16:43
rubyplk  係咁話點都見唔番個老公果幕.  發表於 11-7-6 15:20
mitchan  SAMMI跳落海佢老公推番佢上黎果幕喊到顛左:(  發表於 11-7-6 14:53
alphabetagamma  me 2  發表於 11-7-6 14:25
ChristieMing  我都係...睇o左n咁多次都仲係會喊!  發表於 11-7-6 13:16


大宅

積分: 4328


3#
發表於 11-7-6 13:00 |只看該作者

回覆:有冇邊套戲令你必喊?

我都好心刻肥貓流浪記,好想知邊度有得睇返!

導盲犬小q!



點評

wcpcelia  係呀...真係好難頂  發表於 11-7-6 16:24
hudsonchui  me too  發表於 11-7-6 15:12
alphabetagamma  小q, 我想起都想喊. 我有買佢本書, 小q一生好慘(我覺得)  發表於 11-7-6 14:25
寶貝女你比左好多歡樂mami同Daddy~鍚晒你♡╮ⓣⓗⓐⓝⓚⓢ ﹏♡


珍珠宮

積分: 45783

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-7-6 13:02 |只看該作者
藍色生死戀<1.2>喊到收唔到聲

我的生命由我主宰.


伯爵府

積分: 17162

大廚勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 11-7-6 13:05 |只看該作者
"忘不了"劉青雲 + 張柏芝

點評

yee609  me too  發表於 11-7-7 01:58
mupooh  me too  發表於 11-7-6 20:11
Prettypig  me too ah!!!  發表於 11-7-6 19:36
sorsor1129  我都係  發表於 11-7-6 14:42
kirstyau  ME2  發表於 11-7-6 14:37


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


6#
發表於 11-7-6 13:07 |只看該作者
本帖最後由 小露比* 於 11-7-6 13:08 編輯

忘不了
左眼見到鬼
星願<~柏芝小齊果套 唔記得係咪叫星願=="
仲有好多‥但諗唔起一時間
我好眼淺‥感動位我好易就喊‥

點評

yee609  me too  發表於 11-7-7 01:58
我有兩隻大小魔怪""


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-7-6 13:12 |只看該作者
好少喊

對上一次喊因為睇 唐山大地震


男爵府

積分: 5587


8#
發表於 11-7-6 13:13 |只看該作者
日劇-mother 喊到即刻再睇都再喊


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


9#
發表於 11-7-6 13:14 |只看該作者
再見熒火虫, 睇100次都會喊!

點評

dororo68  same here!!  發表於 11-7-6 14:27
alphabetagamma  我唔會喊, 因為會switch off左唔會睇, 個心會嗱住.....  發表於 11-7-6 14:26
Prettypig  x 2  發表於 11-7-6 13:28


侯爵府

積分: 22984


10#
發表於 11-7-6 13:20 |只看該作者

回覆:有冇邊套戲令你必喊?

阿郎的故事



點評

BoboB  me three!  發表於 11-7-6 16:34
GIGITWEETY  me too  發表於 11-7-6 13:27


珍珠宮

積分: 37389


11#
發表於 11-7-6 13:26 |只看該作者
我唔算眼淺....印象睇到喊既戲:
忘不了
早熟
命運自選台.....(呢套C6喊到停唔到,佢話好似講緊佢)

點評

alphabetagamma  click, 我同老公都係喊晒, 不過真係好大啓發.  發表於 11-7-6 14:27


侯爵府

積分: 22136

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 11-7-6 13:28 |只看該作者
我傻傻地架, 以上你地所講的的都會喊.
連 toy story 3我都喊

點評

BoboB  我都有呀....  發表於 11-7-6 16:35
Ekko  我係戲院睇都喊到停唔到...  發表於 11-7-6 16:34
rubyplk  我都個仔都係咁喊  發表於 11-7-6 15:21
Nie  我都有喊呀....  發表於 11-7-6 15:01
tobyinlove  睇3次,喊3次,連男友都有喊!  發表於 11-7-6 14:30
alphabetagamma  toy story3 好多人都喊呀  發表於 11-7-6 14:27
lovelyliz  toy story 3我都有喊  ar  發表於 11-7-6 14:00
bobonico  我都有喊  發表於 11-7-6 13:38


大宅

積分: 3075


13#
發表於 11-7-6 13:58 |只看該作者
假如愛有天意...

睇到女主角抱住男主角骨灰時, 喊到收唔到聲.

點評

ctotina  喊到我死!  發表於 11-7-6 14:38
tobyinlove  我都忍唔住,好鬼慘 !  發表於 11-7-6 14:32


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 11-7-6 14:00 |只看該作者
梁山伯與祝英台

點評

企鵝BABY  X4  發表於 11-7-6 17:26
安安太太  我都係!  發表於 11-7-6 16:41
anpanman.joshua  me too~ super like this movie!!!  發表於 11-7-6 16:16


複式洋房

積分: 363


15#
發表於 11-7-6 14:24 |只看該作者

回覆:有冇邊套戲令你必喊?

鬼域




水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


16#
發表於 11-7-6 14:30 |只看該作者
家 (大陸), 白夜行 (日本), 歲月神偷

點評

wcpcelia  好好呀--&gt;歲月神偷  發表於 11-7-6 16:26


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


17#
發表於 11-7-6 14:33 |只看該作者
以前睇魔戒都會喊, 因為覺得Frodo好慘好可憐同無助.
好多戲都會喊架我.
a.i. 我睇唔晒隻dvd, 因為太慘, 我接受唔到, 我睇到佢媽咪掉佢係森林那一刻已經收唔到聲, 唔想睇, 太慘, 唔想再喊所以無睇呀.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 3505


18#
發表於 11-7-6 14:34 |只看該作者
肥貓流浪記

點評

ZOEYCHAN128  me too  發表於 11-7-6 17:48


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-7-6 14:34 |只看該作者
搭錯車!!

點評

pat510  ME 2  發表於 11-7-6 19:52
ZOEYCHAN128  yes!  發表於 11-7-6 17:48
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


子爵府

積分: 14705


20#
發表於 11-7-6 14:36 |只看該作者
在世界中心呼喚愛 !

不過電視版更感人,連續睇左2日,真系由朝喊到晚,依家想起D劇情已經有D 想喊,仲因為咁開始鍾意綾瀨遙 !

點評

BBMMAMA  yes!!  發表於 11-7-6 20:16
永然  我鐘意佢地係火車的對話!!!!  發表於 11-7-6 17:28

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo