自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7070


1#
發表於 11-7-7 14:25 |只看該作者
Does anyone can explaine to me why cannot drink coffee when pregnant. Many thx


大宅

積分: 1994


2#
發表於 11-7-7 14:26 |只看該作者
因為咖啡因會影響bb...


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-7-7 14:28 |只看該作者
據講咖啡因會影響BB腦部發展
上網SEARCH D 資料好多都係咁寫


男爵府

積分: 7070


4#
發表於 11-7-7 14:42 |只看該作者
回覆 亞貴 的帖子

O i see, many thx.

Before pregnant, i dont drink coffee, but dont know why want to drink recently.
My baby already 31 weeks, is it will affect also?? Please advise


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-7-7 14:45 |只看該作者
Loreal 發表於 11-7-7 14:42
回覆 亞貴 的帖子

O i see, many thx.
你可以飲好少量低因咖啡既 .低因即低咖啡因對bb影響冇咁大,其實咖啡因會令bb增加過度活躍既風險,免得就免啦.


珍珠宮

積分: 47851

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-7-7 14:45 |只看該作者
我懷孕期間都有照飲
其實唔過量係無問題


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 11-7-7 14:46 |只看該作者
可以飲少少 最好飲caffine free既


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 11-7-7 14:52 |只看該作者
連茶類都唔係咁好
みんなで一緒に笑う


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-7-7 15:15 |只看該作者
Loreal 發表於 11-7-7 14:42
回覆 亞貴 的帖子

O i see, many thx.
我由細到大都唔係好食M記同PIZZA 乞嗰D嘢
我鐘意食魚同瓜類
但我一有BB就要日日食過M記至開心
或者要食PIZZA飲羅未湯
呢D全部都係我老公至愛

我食到口都WHERE埋呀
我仔而家咪又係至愛呢D囉
有咗BB係會隨BB口味變GA

點評

wcpcelia  我大肚又係好中意食m記架  發表於 11-7-7 17:04


禁止發言

積分: 207


10#
發表於 11-7-7 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19030

牛年勳章


11#
發表於 11-7-7 16:54 |只看該作者
biancaho7 發表於 11-7-7 14:45
我懷孕期間都有照飲
其實唔過量係無問題

Same here, 1 cup per day.


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 11-7-7 17:04 |只看該作者
我見過某d topic,有d準媽媽都有飲,一日一杯咁架


水晶宮

積分: 67215


13#
發表於 11-7-7 17:22 |只看該作者
對BB有影響嘅話幾想食我都會忍下口
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-7-7 17:27 |只看該作者
本帖最後由 Hi-Fi 於 11-7-7 17:49 編輯

我陀個仔時反而好想飲酒, 仲偷飲咗2次(少量)
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


侯爵府

積分: 24598


15#
發表於 11-7-7 17:31 |只看該作者
咖啡因就真係少飲為妙
我以前日日起碼要飲一杯,最勁要飲三杯
但有左亞B之後,竟然變得唔鍾意飲,好神奇


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-7-7 17:46 |只看該作者
回覆 亞貴 的帖子


wcpcelia 我大肚又係好中意食m記架 發表於 半小時前

我唔鐘意食架
次次食親都牙肉痛
咪攪
不過大肚嗰時又無喎
幾奇呀



珍珠宮

積分: 47851

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-7-7 18:01 |只看該作者
亞貴 發表於 11-7-7 15:15
我由細到大都唔係好食M記同PIZZA 乞嗰D嘢
我鐘意食魚同瓜類
但我一有BB就要日日食過M記至開心

我都係啦.. 一向對老麥興趣不大
但陀大仔時就成日心思思想食老麥 & 譚仔米線

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo