烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1552


1#
發表於 11-7-11 02:10 |只看該作者
想整咖喱薯仔雞亦咋,但唔知點整呢,咖喱粉買返嚟之後要點整呀?麻煩哂




男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


2#
發表於 11-7-12 19:58 |只看該作者
我會用來"YIM" D 雞亦.
如果煮既時候發現唔夠味, 都會放多D 粉落個"HIN" 倒, 令佢SPICY 少少.


大宅

積分: 1552


3#
發表於 11-7-12 22:55 |只看該作者
hi.咁請問點煮呀,腌完就咁苫油煎佢之後呢?要加水嗎,幾時加,辣椒油要加嗎?其他調味呢?成個過程到下碟食得係點呀??thx...


大宅

積分: 1552


4#
發表於 11-7-12 22:56 |只看該作者
回覆 piglet713 的帖子

hi.咁請問點煮呀,腌完就咁苫油煎佢之後呢?要加水嗎,幾時加,辣椒油要加嗎?其他調味呢?成個過程到下碟食得係點呀??thx...


大宅

積分: 4675


5#
發表於 11-7-13 10:06 |只看該作者
蒜頭起鑊,炒咗雞亦同薯仔,落咖哩粉再炒, 加水加調味. 最後加淡奶, 完成.


大宅

積分: 1552


6#
發表於 11-7-13 14:04 |只看該作者
回覆 annie126 的帖子

thx a lot~~


男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


7#
發表於 11-7-13 20:13 |只看該作者
起鑊加塊薑.
最後可以加椰MILK 呀.
同埋我鍾意加....蕃茄同PINEAPPLE :;pppp:


別墅

積分: 726


8#
發表於 11-7-14 00:01 |只看該作者
我覺得“冠益華記“ge咖喱好食過咖喱粉呀!!


大宅

積分: 1552


9#
發表於 11-7-14 00:08 |只看該作者
回覆 COCOYAN 的帖子

請問係邊度買冠益華記呢?辣唔辣ka?thx...


大宅

積分: 1552


10#
發表於 11-7-14 00:09 |只看該作者
回覆 piglet713 的帖子

原來椰奶都ok ka,咁唔知花奶定椰奶好食d呢


子爵府

積分: 14059


11#
發表於 11-7-14 00:18 |只看該作者

回覆:COCOYAN 的帖子

我都認為係




大宅

積分: 2006

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-7-14 01:46 |只看該作者
COCOYAN 發表於 11-7-14 00:01
我覺得“冠益華記“ge咖喱好食過咖喱粉呀!!
我都係用佢,夠曬味


大宅

積分: 2006

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-7-14 01:48 |只看該作者
monyshek 發表於 11-7-14 00:08
回覆 COCOYAN 的帖子

請問係邊度買冠益華記呢?辣唔辣ka?thx...
百佳有得買.


男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


14#
發表於 11-7-14 12:23 |只看該作者
回覆 monyshek 的帖子

都OK, 不過落咗MILK 會變得杰, 要小心痴底


大宅

積分: 1552


15#
發表於 11-7-14 14:06 |只看該作者
唔該哂各位~~


複式洋房

積分: 467


16#
發表於 11-7-15 18:56 |只看該作者
今日在百x見到有冠益華記咖哩粉, 這個好嗎? 及吾落奶可以嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo