跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 830


1#
發表於 11-4-25 17:13 |只看該作者
聽聞這間幼稚園各方面都好評, 連住九龍既父母都俾小朋友入黎讀, 想請是否很難考入????? 有沒有經驗可以分享一下, 因為黎緊會幫仔仔考學校..........


別墅

積分: 830


2#
發表於 11-4-25 17:15 |只看該作者
如果有媽媽有經驗請PM我, 因為真係好煩惱呀!!!


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


3#
發表於 11-4-26 19:45 |只看該作者
難唔難入, 好難講.
我的經驗就是, 如果有 brother/sister 讀緊, 好似必入. 其次就睇interview表現, 唔係考難的野, 玩下煮飯仔, 老師睇下佢與人相處的表現, 有無response to teachers.......
所以...... 如果講interview難唔難入, 好難講.
反而, 你要睇下自己係唔係好想自己入呢間, 同埋你小朋友係咩鍾意係呢間讀.
你不如search一下其他舊帖, 睇下各位媽媽的意見喇.
我覺得係好壞參半.

至於我對這樣的意見是:
ok, 阿仔讀得都幾心, 功課唔深, 按教育局的指引定課程. 當然 day 1開始, 我唔care課程深淺, 因為我自己會再教佢其他知識.


大宅

積分: 3106


4#
發表於 11-6-7 13:25 |只看該作者
本帖最後由 Hikosen 於 11-6-7 13:32 編輯

呢間幼稚園環境好正屋苑內園景的水池中興建的

即係"幼稚園" playground, 課室外是屋苑園景水池.....


大宅

積分: 2776


5#
發表於 11-6-8 09:20 |只看該作者
難唔難入就真係好難說,我朋友仔仔面試時時哭得很勁,也收了。我仔仔就只向老師說了句早晨就再沒有跟老師傾談......當時實在太多人了......
面試當日人多得勁誇張,像入戲院,真的很多人爭......
我覺得不是看小朋友的表現....是看父母的職業和家庭背景......
如果父母返聖公會教會就機會更大.....
這間學校好,有些家長說淺,但我覺得是很好的,只是執筆不像九龍塘等傳統名校要那麼快執筆,不過小朋友的speaking就很好。而且學校又有外籍同學仔............老師都幾好,環境又好......我很喜歡這間學校


男爵府

積分: 6310

畀面勳章


6#
發表於 11-6-8 10:06 |只看該作者
佢係抽籤形式.並不是睇小朋友的表現


禁止發言

積分: 1799


7#
發表於 11-6-8 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1950


8#
發表於 11-7-8 23:17 |只看該作者

回覆:兆麟聖彼德堂幼稚園

這是一間很好很好的幼稚園,老師很有愛心,環境又好,個人覺得程度偏淺都係執筆寫字果方面,比起其他學校無咁深無咁多而已,但唔等於學唔到野,一樣學到好多唔同嘅知識,我個仔而家5 年班都仍然好記得果3 年嘅愉快幼稚園生涯




禁止發言

積分: 1799


9#
發表於 11-7-9 08:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-7-9 15:58 |只看該作者
學費會唔會好貴架?
大約幾多啊?


複式洋房

積分: 227


11#
發表於 11-7-9 16:27 |只看該作者
我想請問兆麟是否有位普通話老師係出面教普通話?請問這老師貴姓,可愈怎聯絡?謝謝


禁止發言

積分: 1799


12#
發表於 11-7-10 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-7-12 12:48 |只看該作者
HappyHelena 發表於 11-7-10 13:51
回覆 baby_happy 的帖子

我地讀下午班, 一個月$5XX

請問係咪扣學卷架?
有冇直升小學啊?
THX


禁止發言

積分: 1799


14#
發表於 11-7-12 17:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3380


15#
發表於 11-7-23 21:17 |只看該作者
老師tips話,想易入,最好揀下午班,佢哋真係抽纖架!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo