烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1174


1#
發表於 11-7-14 14:18 |只看該作者
如題

請問有沒有人買過原隻急凍兔仔? 謝謝!


男爵府

積分: 7698

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 11-7-14 15:55 |只看該作者
three sixty, elements


大宅

積分: 1174


3#
發表於 11-7-14 23:12 |只看該作者
Thank you. Let me go there to take a look.


珍珠宮

積分: 38391


4#
發表於 11-7-14 23:38 |只看該作者
兔仔肉可以點煮?

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


男爵府

積分: 9337


5#
發表於 11-7-15 01:24 |只看該作者
街市凍肉店有
但唔係間間有 lor
我記得好似 $4x~6X 隻


男爵府

積分: 7282

畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 11-7-15 10:24 |只看該作者
我諗都未諗過食兔肉


大宅

積分: 2518


7#
發表於 11-7-15 15:28 |只看該作者

回覆:九龍那裡可買到兔肉?

煲湯好好飲㗎,落藥材煲




禁止訪問

積分: 259


8#
發表於 11-7-15 17:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo