婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 745


1#
發表於 11-7-15 05:26 |只看該作者
我好唔開心,雖然同老公講晒感受,但個心仲好唔舒服
我自問對佢哋付出真心,真心當佢哋一家人,但到頭來冇人當我一家人,從來冇人理我感受,我真係好傷心
1 老公家姐從來對住我講嘢都係好客氣,客氣到好假,佢打比我問我嘢之後會講"唔該晒你,唔好意思阻住你d時間"仲要重複三四次,朋友都冇咁客氣啦
2 老公細老嘅老婆話唔想佢自己阿媽成日迫佢哋生bb,同埋唔想剌激佢阿媽,所以佢要求老公一家唔好比佢自己阿媽知我老公同我生咗個仔,我老公一家照做,呢件事令我好傷心,我真係好嬲,佢哋有冇理過我感受
4 之後佢地話可以話比人地阿媽知有我個仔存在,又作一個大話對佢阿媽話我阿爸迷信,所以我阿仔半歲前唔可以公開有個仔,如果唔係對小朋友唔好,點解連我屋企人都屈,我都好錫我屋企人,我好唔開心,之後我算因為我一直諗住一家人,我忍咗佢大家開心
3 我99屋企養咗一隻小狗,本來係我老公嘅,但幾年前因為居住地方問題,所以老公屋企不可以養,所以搬咗去奶奶到養,我奶奶,老公家姐細佬一起住,但老公細佬老婆唔鍾意,一定要送走隻狗,但奶奶好鍾意,咁奶奶一開始都諗住揀送走狗仔,但最近老公細佬老婆有咗,佢生咗好大可能唔同奶奶住,咁奶奶咪問吓佢哋可唔可以唔送走狗仔同埋講出心聲,但細佬老婆好大反應,又喊又嘔,好似好委屈咁,我搞到奶奶喊,細佬仲話我奶奶做咩剌激佢老婆,咁一個老人家講出心聲之嘛,又冇話佢一定要狗仔寧細佬同佢老婆搬走,佢哋唔想咪話唔好囉,之後我老公同我都好嬲,佢地以為我哋因為狗仔,但我地嬲係因為佢哋搞到奶奶喊,而老公家姐叫我體量細佬老婆,可能係佢老婆嫁咗耐佢老婆阿媽一直想去睇吓佢新居,但有隻狗仔係到,佢唔敢叫佢阿媽去,但係老公細佬同佢老婆識時已經有狗仔存在,決定一起住時為什麼唔考慮埋?
之後我覺得人地仔女都唔介意自己阿媽唔開心,寧願去體量人哋大肚同埋講大話,咁我咪算
5 琴日去食飯,奶奶專登夾餸比細佬老婆示好,我個一刻先知自己有幾多餘,為咗覺得奶奶受咗委屈,我唔開心咗兩日,老公話奶奶想一家人唔好嘈嘈閉,佢啱,但唔洗示好,好似好驚個新抱嬲咁
仲有好多令我唔開心嘅事,打唔到咁多
我之後點面對佢哋,我唔識亦好驚面對,因為佢哋已經過晒我底線!



點評

lamyungyu  自己是用心待人,對得人住,就已好夠了. 那証明你是有教養嘛.  發表於 11-7-15 17:03


伯爵府

積分: 18129

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-7-15 07:10 |只看該作者

引用:我好唔開心,雖然同老公講晒感受,但個心仲

原帖由 HadesBB 於 11-07-15 發表
我好唔開心,雖然同老公講晒感受,但個心仲好唔舒服
我自問對佢哋付出真心,真心當佢哋一家人,但到頭來冇 ...
你都當自已係外人,無須理佢地咁多,唔當佢地係家人,你會舒服好多





珍珠宮

積分: 47280


3#
發表於 11-7-15 08:45 |只看該作者
""1 老公家姐從來對住我講嘢都係好客氣,客氣到好假,佢打比我問我嘢之後會講"唔該晒你,""""-----> huh ... what if she is impolite to u ar ???? u will be very angry by then gar wor ,......


珍珠宮

積分: 35750


4#
發表於 11-7-15 08:49 |只看該作者
而老公家姐叫我體量細佬老婆 -> 你姑 9 有無病,又唔係你死要隻狗留O係佢地度,無喇喇關你咩事???

為咗覺得奶奶受咗委屈,我唔開心咗兩日 --> 坦白講,呢個。。。就真係有O的誇張。既然男家唔當你係自己人,點解你仲要繼續無條件咁投資感情落去?止蝕啦!任何關係要維繫都需要雙方面,既然人地唔願意付出,你又何苦呢?

男家O既O野最好係唔知,唔問,唔理。佢地講乜都好,千其唔好加意見,因為到時人地幾仔"拿" 紛爭過後,仲有可能覺得係我地做新抱/外人O既多事多咀。你姑9 同老公係家姐阿哥,都搞唔掂細佬 2 公婆,你更加唔會有可能搞得掂~ 你越係想理,想 "幫手",盞你自己越唔開心


大宅

積分: 2334


5#
發表於 11-7-15 09:13 |只看該作者

回覆:真係好唔開心

我都同老公家姐相處吾黎...我地仲要一齊住 老公叫我吾好搞事;< 點解要扮無野




公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-7-15 09:52 |只看該作者
我以前都好似係甘,為左佢地而唔開心
但我開家識放開
你唔當佢地係你家人/重要的人,根本唔會唔開心
佢地講咩做咩都冇問題,唔好影響我地1家3口
我唔比6299黎我屋企,所以我都唔會去佢地屋企(最近先決定唔上6299屋企)
佢當我外人時,我會當佢地係外人之中既外人,可以話當左佢地係透明人
佢地打黎永遠唔會聽,行過見到都當睇佢唔到

ps,我同6299姑9有仇所以以上係我個人睇法


伯爵府

積分: 19582


7#
發表於 11-7-15 15:41 |只看該作者
其實, 遠因係叔仔老婆屈你屋企, 近因係佢地兩公婆同99嗌交燒到你姐.
樓主, 放鬆D 啦, 唔好諗咁多野喇.


別墅

積分: 745


8#
發表於 11-7-15 15:59 |只看該作者

回覆:gk678 的帖子

可能我只係討厭叔仔老婆,冇大冇細,所有人都要就佢




別墅

積分: 745


9#
發表於 11-7-15 16:04 |只看該作者

回覆:zitzai 的帖子

其實我好鍚我奶奶,因為我都有個仔,我都希望將來新抱尊重我,我更加唔想令老公難做,同埋冇晒d親人,父母兄弟姊妹冇得揀。所以我一直都好努力去令佢哋開心




子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-7-16 00:35 |只看該作者

回覆:真係好唔開心





36日咋...緊張緊張


大宅

積分: 1272


11#
發表於 11-7-16 01:08 |只看該作者
樓主

人地唔當妳一家人, 放開點. 唔駛唔開心呢.
妳自己家人先一家人呢

我99咪又係怕晒我老公大哥既老婆. 怕得好緊要添. 99當佢係皇上咁. 但對我就當妹仔, 單打, 呼喝, 坐晒埋位食飯都唔留位比我添. 我夠係新抱咯. 當妳睇開點. 愛自己多點時. 莫視佢地既行為時, 妳就會覺得佢地成堆都係怪獸. 咁妳就唔會唔開心!

放鬆一點吧!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo