故障報告

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16617


1#
發表於 11-7-15 23:18 |只看該作者
大臣,bk又有木馬...
剛剛熄左個防毒軟件睇,佢藏左響個iframe 度呀 >.
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


王國長老

積分: 119115

王國長老


2#
發表於 11-7-15 23:19 |只看該作者
大臣唔係香港, 去左HAPPY

多謝通知, 會代為通報

點評

yoma1975  墨餅主變咗做兔,一時唔認得添.  發表於 11-7-15 23:38
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-7-15 23:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-7-15 23:21 |只看該作者
sarahcow 發表於 11-7-15 23:18
大臣,bk又有木馬...
剛剛熄左個防毒軟件睇,佢藏左響個iframe 度呀 >.

me too.......


水晶宮

積分: 54909

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-7-15 23:22 |只看該作者
回覆 edea 的帖子

大臣唔係香港, 去左邊到旅行HAPPY敢開心呀!真是辛苦你呀!墨餅!近排你好辛苦大家知呀!



男爵府

積分: 8590

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-7-15 23:22 |只看該作者
karkar39 發表於 11-7-15 23:19
大臣唔係香港, 去左HAPPY

大臣唔係香港, 去左HAPPY X3

haha 好抵死ar 跟住隊先


王國長老

積分: 119115

王國長老


7#
發表於 11-7-15 23:24 |只看該作者

引用:回覆+edea+的帖子 大臣唔係香港,+去左邊到

原帖由 amythepooh 於 11-07-15 發表
回覆 edea 的帖子

大臣唔係香港, 去左邊到旅行HAPPY敢開心呀!真是辛苦你呀!墨餅!近排你 ...
唔好咁講啦,呢排我公事忙,其實疏懶左睇bk,靠你地通知我比較多! 仲有其他版主好勤力大臣去得好放心



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


8#
發表於 11-7-15 23:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amythepooh+於+11-07-15+發表

原帖由 edea 於 11-07-15 發表
唔好咁講啦,呢排我公事忙,其實疏懶左睇bk,靠你地通知我比較多! 仲有其他版主好勤力大臣去得好放 ...
大臣去得好放心




禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-7-15 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-7-15 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78287


11#
發表於 11-7-15 23:30 |只看該作者
本帖最後由 JunichiOkada 於 11-7-15 23:30 編輯
edea 發表於 11-7-15 23:19
大臣唔係香港, 去左HAPPY

多謝通知, 會代為通報

餅主, 我都要反映下呀.
我上期五早上係公司上BK 都中O左呀,
拎去IT 整佢地話成個腦C O左換O左部新機比我..
好彩唔駛記錄處分, 如果唔係..
BK 又無O左一個國民啦...


王國長老

積分: 119115

王國長老


12#
發表於 11-7-15 23:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edea+於+11-07-15+發表唔好咁

原帖由 hinwaimama 於 11-07-15 發表
大臣去得好放心
去旅行,講緊旅行,冇其他



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


男爵府

積分: 8590

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-7-15 23:31 |只看該作者
karkar39 發表於 11-7-15 23:29
跟住排隊架,唔好打尖呀

衰人 欺我 遲覆

都無人跟隊 我米話X3囖 邊有大尖著


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-7-15 23:31 |只看該作者

回覆:大臣,bk又有木馬呀...

借問聲應該點做呀?



點評

karkar39  ME 2  發表於 11-7-15 23:35


男爵府

積分: 8590

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-7-15 23:32 |只看該作者
JunichiOkada 發表於 11-7-15 23:30
餅主, 我都要反映下呀.
我上期五早上係公司上BK 都中O左呀,
拎去IT 整佢地話成個腦C O左換O左部新機比我. ...

非常時期上bk 一定要開防毒software

不排除俾人挂木馬

點評

JunichiOkada  我公司都叫大公司, 有晒防毒ANTI-VIRUS, 但都中O左~~  發表於 11-7-15 23:34


王國長老

積分: 119115

王國長老


16#
發表於 11-7-15 23:32 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+JunichiOkada+於+11-7-15

原帖由 JunichiOkada 於 11-07-15 發表
本帖最後由 JunichiOkada 於 11-7-15 23:30 編輯
咁大鑊



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-7-15 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


18#
發表於 11-7-15 23:33 |只看該作者
唔怪得頭先上左個幾兩個鐘都上唔到,
我個防毒話有木馬,幫我攔截,之後連唔到線,
試左幾次都係咁,而家先上到,
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


王國長老

積分: 119115

王國長老


19#
發表於 11-7-15 23:34 |只看該作者

引用:借問聲應該點做呀? +

原帖由 hallonatalie 於 11-07-15 發表
借問聲應該點做呀?
永遠最好先做好防毒,bk果邊我試下聯絡啦



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-7-15 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo