影視娛樂

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2171

環保接龍勳章


1#
發表於 11-7-12 23:49 |只看該作者
如題~我鍾意睇台劇,但最好有靚仔靚女做主角,哈哈...
不過最近除咗睇''醉後''之外,都有睇一套由吳尊同楊丞琳做嘅大6戲,
都ok喎,大家有冇睇呀?

點評

人地媽媽  我都like楊丞琳!!!!!  發表於 11-7-14 00:00
蘇樂B  我都有睇呀, 丞琳o既劇我都會睇, 佢真係做得好好!!  發表於 11-7-13 00:20


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-7-13 00:19 |只看該作者
本帖最後由 蘇樂B 於 11-7-13 00:21 編輯

我有睇呀!! 不過內地版cut o左好多呀, 搞到一忽忽, 唯有台灣播出果陣再返睇多一次啦

我覺得d節奏快o左少少, 不過都幾好睇, 尤其宜家中後期講報復好好睇, 但係陽光超慘呀

o岩o岩先睇完pps直播, 好彩今集陽光終於知雅辛個計劃喇....yeah!!

不過Angela發覺陽光父母買o左部機器, 我覺得佢o黎緊會利用呢一點迫陽光退出, 然後迫雅辛結婚, 咁佢就唔洗同耿非結婚啦 (我都係估估下咋....)

點評

HINHIN525_MAMA  係呀,我今日都有睇,終於見到佢哋算响埋一齊,真好!  發表於 11-7-13 11:35


大宅

積分: 2171

環保接龍勳章


3#
發表於 11-7-13 11:36 |只看該作者
回覆 蘇樂B 的帖子

我諗嚟緊仲有好多集吧?好在一日做兩集啫...如果唔係就等死我...哈~


水晶宮

積分: 73395


4#
發表於 11-7-13 11:45 |只看該作者
我arm arm 開左, ok wor, 會睇落去
"楊"d日文重講得幾好好tim

點評

人地媽媽  agree  發表於 11-7-14 00:01
HINHIN525_MAMA  係呀~佢同羅志祥都可以用簡單日文溝通嫁...(之前上康熙嗰陣講嫁)  發表於 11-7-13 20:36
rebeccawyc  你又啱!!  發表於 11-7-13 12:28


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-7-13 14:08 |只看該作者
回覆 HINHIN525_MAMA 的帖子

應該做到呢個禮拜4 OR 5, 因為16號有新劇上 (還豬格格)

點評

HINHIN525_MAMA  O~咁快就做完呀?!好似啱啱至上咋喎...真係好趕呀...哈哈  發表於 11-7-13 20:34


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-7-13 14:10 |只看該作者
本帖最後由 蘇樂B 於 11-7-13 14:10 編輯
0120 發表於 11-7-13 11:45
我arm arm 開左, ok wor, 會睇落去
"楊"d日文重講得幾好好tim

丞琳係識少少日文o架, 佢真係講得好好聽~
呢套劇人靚景靚, 就算d配角都做得唔錯, 我覺得少o左d sweet sweet鏡頭囉, 因為仲未有kiss kiss睇

點評

人地媽媽  係呀,我都想有佢地親熱鏡頭  發表於 11-7-14 00:02


公爵府

積分: 27683


7#
發表於 11-7-13 21:29 |只看該作者
我都睇到第6集呀
如果5係楊承琳同吳尊第1, 2集 就放棄la, 佢個衰老豆老母
好彩之後開始入戲la

點評

HINHIN525_MAMA  哈哈...我都係呀!就係因為佢哋兩個,所以揀嚟睇~  發表於 11-7-13 21:32


珍珠宮

積分: 44404


8#
發表於 11-7-13 21:34 |只看該作者
剛睇完14集, 今晚睇15-16.

點評

janeleung  原來做左咁多集GA LA  發表於 11-7-13 21:40
HINHIN525_MAMA  YEAH!係呀!我都等得好心急...但邊度可以快d睇到呢?  發表於 11-7-13 21:35


大宅

積分: 2171

環保接龍勳章


9#
發表於 11-7-13 21:37 |只看該作者
我都有用pps,但我搜尋過都冇...唔知係唔係我唔多識用呢?我通常都要等一日,响youtube度睇咋...

點評

janeleung  我睇個網都係去到第9集  發表於 11-7-13 21:39


大宅

積分: 2171

環保接龍勳章


10#
發表於 11-7-13 21:44 |只看該作者
回覆 janeleung 的帖子

你睇youtube啦,都ok ga!

點評

人地媽媽  youtube會唔會唔齊嫁?有時有啲片都有咁嘅情況  發表於 11-7-14 00:03


公爵府

積分: 27683


11#
發表於 11-7-13 21:57 |只看該作者
本帖最後由 janeleung 於 11-7-13 22:19 編輯
HINHIN525_MAMA 發表於 11-7-13 21:44
回覆 janeleung 的帖子

你睇youtube啦,都ok ga!

搵到la 謝

點評

HINHIN525_MAMA  唔駛客氣~哈  發表於 11-7-13 22:36


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-7-14 00:13 |只看該作者
今晚睇直播終於有kiss鏡頭喇, 靚仔靚女都係賞心悅目d, 呵呵

聽晚大結局喇, 咁就追完........好唔捨得呀


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-7-14 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44404


14#
發表於 11-7-14 13:09 |只看該作者
回覆 HINHIN525_MAMA 的帖子

因為係直播, 晚上10-12

點評

HINHIN525_MAMA  邊度可以睇到直播呀?  發表於 11-7-14 22:24


男爵府

積分: 7329


15#
發表於 11-7-14 15:07 |只看該作者

回覆:最近有追緊套陽光天使呀~大家有睇嗎?

我都有追睇,唔覺唔覺就做完一集,節奏都好快,今晚好似大結局啦!



點評

0120  吓~~結局??敢快??  發表於 11-7-14 15:32


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-7-14 16:03 |只看該作者
真係呀! 今晚大結局喇, 煲埋今晚可以早D訓覺喇

點評

HINHIN525_MAMA  哈,係呀!  發表於 11-7-14 22:22


珍珠宮

積分: 44404


17#
發表於 11-7-14 17:28 |只看該作者
回覆 hirolin 的帖子

唔係聽晚咩!


男爵府

積分: 7329


18#
發表於 11-7-15 09:56 |只看該作者

回覆:最近有追緊套陽光天使呀~大家有睇嗎?

應該昨天已經做完啦




水晶宮

積分: 73395


19#
發表於 11-7-15 15:24 |只看該作者
hirolin 發表於 11-7-15 09:56
應該昨天已經做完啦
幾多集呀


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-7-15 15:38 |只看該作者
0120 發表於 11-7-15 15:24
幾多集呀
18集
不過big 6版cut好多呀, 我要等台灣播出睇多次

點評

0120  tks  發表於 11-7-15 16:12

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo